Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 46 z 46
  1. #41

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    poczatki rosyjskich rakiet, wszystkich, po 2 wojnie to kopie i rozwiniecia niemieckich badan np S-5 to nic innego jak niemiecki pocisk kalibru 55 mm no jest roznica S-5 ma kaliber 57 mm
    Noo wszystkich to pewnie nie. W dziedzinie rakiet ze stałymi statecznikami to chyba raczej Rosjanie mieli więcej doświadczenia, i to Niemcy od nich kopiowali (8 cm rakieta artyleryjska i jedna z wersji lotniczego Panzerblitza to przeróbki rosyjskiej M-8). Ale co do S-5 masz rację (jak i co do dyskutowanych tu wcześniej rakiet o stabilizacji wirowej). Ba, S-5 też w zasadzie miała "kaliber" 55 mm: Niemcy podawali go jako średnicę części silnikowej rakiety i ona w R 4/M i S-5 była równa. S-5 natomiast miała takie "zgrubienia", pierścienie wzmacniające na styku części silnikowej i głowicy oraz z tyłu części silnikowej w miejscu mocowania dyszy. Powiększały one "kaliber" do 57 mm. (A w dodatku orta walnąłem okrutnego w poprzednim poście, "już" się pisze przez u zwykłe - i nikt mi uwagi nie zwrócił...!)

  2. #42

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Speedy Zobacz posta
    Универсальный блок УБ-32А-24 предназначен для транспортировки и пуска тридцати двух неуправляемых ракет калибра 57 мм (типа С-5).

    Uniwersalny blok UB-32A-24 przeznaczony jest do transportu i wystrzeliwania trzydziestu dwóch niekierowanych rakiet kalibru 57 mm (typu S-5).
    Nadal w pełni się zgadzam, tyle że cały czas nie mamy odpowiedzi na pytanie czy UB-32A-24 z 1960 roku wymieniona w tabelce jako 24 rakietowa to pomyłka osoby robiącej tabelkę, czy faktycznie ona istniała.
    Na tym forum jest mowa o "współczesnej" UB-32A-24, czyli tej niby śmigłowcowej.

  3. #43

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    W samolocie LIM-5R i Lim-6R była możliwość zamontowania aparatu fotograficznego AFA BA-40R


    Źródło: http://www.airwar.ru/image/idop/spy/mig17r/mig17r-4.jpg

    AFA-39

    Źródło: http://www.photohistory.ru/Pictures/AFA-A39A.jpg

    AFA-BAF



    Źródło: http://www.photohistory.ru/Pictures/...F-scheme-1.gif

    Niestety nie znalazłem zdjęć aparatów w zasobnikach umieszczonych na końcu skrzydeł Lima-5R.
    W literaturze określonych prawdopodobnie jako AFP21KT (АФП21КТ).

  4. #44
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Syrenek Zobacz posta
    W samolocie LIM-5R i Lim-6R była możliwość zamontowania aparatu fotograficznego AFA BA-40R
    ...nigdy w życiu

  5. #45

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Może nigdy w życiu nie zamontowano.

  6. #46

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Porównanie danych technicznych lotniczych aparatów serii AFA-BAF:


    Źródło: http://www.photohistory.ru/Pictures/AFA-BAF-scheme.gif

    Strona o lotniczych aparatach fotograficznych( i nie tylko) stosowanych w samolotach produkcji ZSRR oraz ich licencyjnych odmianach:

    PHOTOHISTORY - Ă.Ŕáđŕěîâ, "Ýňŕďű đŕçâčňč˙ îňĺ÷ĺńňâĺííîăî ôîňîŕďďŕđŕňîńňđîĺíč˙"

    Miłej lektury.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

LinkBacks (?)

  1. 19-04-2016, 21:28
  2. 02-06-2015, 12:37
  3. 22-04-2015, 14:49
  4. 19-04-2015, 17:47
  5. 01-04-2015, 20:26
  6. 03-03-2015, 13:28
  7. 14-02-2015, 15:55
  8. 23-10-2014, 08:41
  9. 24-07-2014, 15:01
  10. 07-07-2014, 22:35
  11. 20-12-2013, 21:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •