Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2020

    Domyślnie Światła NAV i STROBE w Samolotach wojskowych


    Polecamy

    Witam,
    Światła NAV i STROBE w samolotach pasażerskich rozumiem mają być obowiązkowo włączone, ale jak to jest z lotnictwem wojskowym? Samoloty wojskowe muszą też je mieć włączone? Jak w warunkach misji? A jak to wygląda ze śmigłowcami wojskowymi? Chodzi mi czy muszą obowiązkowo mieć je włączone, cały czas czy tylko w nocy czy w innych warunkach? Czy MUSZĄ z latać z włączonymi czy MOGĄ (nie wymagane)? itp

  2. #2
    Awatar lukaszjb

    Dołączył
    Aug 2014
    Mieszka w
    Białystok

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie wiem jak jest z przepisami, ale mogę opisać to co zaobserwowałem w rzeczywistości. Teraz często z EPBK operują śmigłowce WP od Mi 2 przez W3 po Mi17 i policyjny black hawk. Często latają w nocy i tak np wczoraj po pólnocy wracał z granicy black hawk w kompletnej ciemności, dziś wylatywał po zmroku z włączonym jednym światłem czerwonym coś ala beacon ale bardzo intensywne i dosyć spore, coś jakby ostrzegawcze światło na wysokich budynkach. W3 też raz lata z właczonymi raz bez, podejrzewam że zależy to od rodzaju wykonywanego lotu jak i jego przeznaczenia.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •