Zobacz wyniki ankiety: Który lepszy ?

Głosujących
537. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • F-16

    255 47.49%
  • MiG-29

    282 52.51%
Strona 30 z 60 PierwszyPierwszy ... 20 28 29 30 31 32 40 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 581 do 600 z 1190
Like Tree61Likes

Wątek: F-16 vs. MiG-29

  1. #581

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Z lewej MiG-29, z prawej MiG-29 OVT.
    eNwings Ty widziałeś kiedykolwiek MiGa-29 OWT?
    Pożegnanie z fotografią. Pobierz wersję pdf [20MB]





  2. #582
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Pewnie tak i ze zgrozą stwierdził że nie jest podobny do ... F-16. ROTFL
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  3. #583
    Awatar Ogar

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Stąd

    Domyślnie



    brak kaczek.

  4. #584

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ogar Zobacz posta

    brak kaczek.
    Brak wszystkiego (kaczek, skrzydła "od" F-15 i wiekszych silników) co go (OWT) wyróżnia na wstawionym prze eNw rysunku
    Ostatnio edytowane przez tompac ; 19-03-2009 o 22:22
    Pożegnanie z fotografią. Pobierz wersję pdf [20MB]





  5. #585
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Jak wiadomo, profil odnosi się do podłużnego przekroju skrzydła. Zatem, profil względny, innymi słowy "wzgledna grubość profilu" to stosunek grubości profilu do cięciwy skrzydła. Występują setki (tysiące?) różnych rodzajów profili.. tak na marginesie. Nie odnoś więc skrzydła z MiGa-29 do tego z F-18 próbując na tej podstawie udowodnić tezę o potrzbie/braku potrzeby występowania tego czy innego elementu na płatowcu.. skoro już przykład MiGa-29 OVT pokazuje że to już inny samolot. Choć z daleja wygląda identycznie...
    ???
    A co ma grubość profilu do wspominanego przez Ciebie wcześniej, wyimaginowanego "profilu względnego"? Jak się ma w ogóle profil skrzydła, i jego grubość do przedstawionego przez Ciebie rysunku? Po co to, na co to?

  6. #586
    Awatar Soldier_Draco

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    Mazowieckie

    Domyślnie

    Ten z prawej wygląda jak Mig-29 OVT, tylko ten przedni statecznik (czy jak tam to zwą) nie pasi. Mało się znam, ale to jest MiG-29 OVT z prawej, a z lewej MiG-29


    kolorowe zrzuty rosyjskich samolotów.

    http://www.mars.slupsk.pl/fort/mig/mig-29-ru.htm
    Ostatnio edytowane przez Soldier_Draco ; 19-03-2009 o 22:25
    Without pain, without sacrifice we would have nothing!

    Ciągły trening w drodze do chwały - Świat jest zbyt wielki, by być małym.

  7. #587
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Jasne że widziałem. Na zdjęciach, w internecie... na żywo nie miałem przyjemności, żałuję.

    Rysunek zaczerpnięty ze jednej ze stron... Żeby uprzedzić pytania, powiem odrazu że nie narysowałem go w paincie na potrzeby postu .

    Nie traktuje tego jako dokument, mając świadomość, że to tylko uproszczony schemat ogólnego układu aerodynamicznego... pokazujacy jednak wydatne róznice pomiędzy obydwu płatowcami.

    Ogar, ja tam canardów nie widzę... tylko puste miejsce, oznaczające opcję - wizję (możliwość) ich zastosowania.

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK Zobacz posta
    A co ma grubość profilu do wspominanego przez Ciebie wcześniej, wyimaginowanego "profilu względnego"? Jak się ma w ogóle profil skrzydła, i jego grubość do przedstawionego przez Ciebie rysunku? Po co to, na co to?
    Innymi słowy każde skrzydło jest inne i nie ma dwóch identycznych profili... jasno wynika z tego, że każdy samolot ma swoją indywidualną specyfikę (aerodynamiczną).
    Rysunek obrazuje ten fakt.
    Czy może zrozumiałeś czy nadal masz ochotę zadawać śmieszne (nie mylić z głupimi - takich nie ma ) pytania?
    Ostatnio edytowane przez JacekB ; 20-03-2009 o 17:11 Powód: ort

  8. #588
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Przejrzałeś te zrzuty chociaż? Bo ja przed chwilą przyjrzałem się zrzutowi Mig-a 29 OVT na stornie podanej przez Ciebie i ni hu hu, nie ma tam podobieństwa do sylwetki zaprezentowanej przez eNw. Skrzydło nie to, brak kaczek, nie te silniki. Po prostu bzdury Waść napisałeś.
    (...)
    Ostatnio edytowane przez JacekB ; 20-03-2009 o 17:14 Powód: wymoderowałem fragment o wizjach pod wpływem jarania :)
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  9. #589

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Nie traktuje tego jako dokument, mając świadomość, że ...
    Puściłeś bąka, prawa część rysunku jest fikcją, żaden MiG-29 nie posiada choćby jednej z 3 charakterystycznych cech właściwej "modelowi" po prawej (kaczka, skrzydło a'la F15, silniki).
    Niby sie "starasz" ale tak na prawdę blamujesz się, i to na takich pierdołach, po co to przytaczać "dowody" z kosmosu, co to za źródło jakaś strona? Chcesz byc fachowiec to zacznij od rzetelności a nie pobożnych zyczeń.

    PS Prawa strona rysunku przedstawia jedną z wizji MiGa-35z końca lat 90tych.
    Ostatnio edytowane przez tompac ; 19-03-2009 o 22:50
    Pożegnanie z fotografią. Pobierz wersję pdf [20MB]





  10. #590
    Awatar Ogar

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Stąd

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Soldier_Draco Zobacz posta
    Ten z prawej wygląda jak Mig-29 OVT, tylko ten przedni statecznik (czy jak tam to zwą) nie pasi.
    Faktycznie drobiazg

  11. #591
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pletwa Zobacz posta
    Przejrzałeś te zrzuty chociaż? Bo ja przed chwilą przyjrzałem się zrzutowi Mig-a 29 OVT na stornie podanej przez Ciebie i ni hu hu, nie ma tam podobieństwa do sylwetki zaprezentowanej przez eNw. Skrzydło nie to, brak kaczek, nie te silniki. Po prostu bzdury Waść napisałeś.
    Bzdurą jest twierdzenie, że MiG 9.12 i MiG-35 / OVT są pod względem aerodynamicznym takie same. Ja twierdze że nie są. Rysunek.. kto kolwiek go popełnił, jest tylko uproszczonym schematem. Jakoś RSK nie spieszy się z opublikowaniem rysunków OVT/35 - na co, btw wszem i wobec narzekają modelarze i firmy modelarskie... Ale to pewnie strzegą jakiejś uber tajnej tajemnicy - jak zawsze.

    (...)
    Ostatnio edytowane przez JacekB ; 20-03-2009 o 17:16 Powód: wymoderowałem wizje, jaranie i "wyobraźnię ważniejszą od wiedzy"

  12. #592

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Bzdurą jest twierdzenie, że MiG 9.12 i MiG-35 / OVT są pod względem aerodynamicznym takie same. Ja twierdze że nie są.
    Masz jakieś KONKRETNE dane? Po co istotnie zmieniać projekt aerodynamiczny samolotu? Żeby mieć więcej pracy przy obliczeniach, dmuchaniach i próbach w locie, minimalizując przy tym ewentualny zysk?
    Co do tysięcy profili - jakoś w zachodnich samolotach tej klasy zadomowiły się laminarne profile NACA serii 64. Rosjanie mają swoje opracowane przez CAGI - ale żeby od razu były ich tysiące?

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Rysunek.. kto kolwiek go popełnił, jest tylko uproszczonym schematem. Jakoś RSK nie spieszy się z opublikowaniem rysunków OVT/35 - na co, btw wszem i wobec narzekają modelarze i firmy modelarskie... Ale to pewnie strzegą jakiejś uber tajnej tajemnicy - jak zawsze.
    Czyli w interesie producenta samolotów jest utrzymywanie firm modelarskich? Tak przy okazji, oglądając różnice pomiędzy modelami samolotów zachodnich i rzeczywistymi samolotami można dojść do podobnych wniosków, bo który producent udostępni dokumentację fabryczną?

    dranio

  13. #593
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    "wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy"
    Co widać m.in. na rysunku podlinkowanym przez Ciebie.

  14. #594
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Masz jakieś KONKRETNE dane?
    CHCIAŁBYM. Wtedy mógłbym się "popsiać" wiedzą... a tak wiem to co wszyscy, czyli niewiele...
    Faktem jest, że do konstrukcji -35 i OVT wprowadzono szereg istotnych modyfikacji w porównaniu choćby z M2 (MRCA). W tym drugim przypadku dochodzi jeszcze TCV co z góry wymusza przekonstruowanie tylnej sekcji kadłuba.. rysunków brak, więc nie umiem powiedzieć dokładnie gdzie i na ile i co, więc nie pytaj.

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Po co istotnie zmieniać projekt aerodynamiczny samolotu? Żeby mieć więcej pracy przy obliczeniach, dmuchaniach i próbach w locie, minimalizując przy tym ewentualny zysk?
    Po co? To wiedzą najlepiej w biurze OKB MiG. Po co dla przykładu płatowiec Su-27 był modyfikowany wiielokrotnie (canardy, stateczniiki pionowe- raz ścięte, raz nie, raz większe, raz mniejsze) aby w ostatecznym (?) kształcie Su-35 BM powrócić do pierwszego układu z Su-27? canardy sprawdzały się tylko w Su-33 w czasie operowania wokół lotniskowca... z małymi pędkościami. Okazało się, że nie sprawdzają się dalej.. bo stawiają dodatkowy opór na dużych AoA przy i tak jednym wielkim hamulcu aerodynamicznym jakim jest Flanker. Pierońsko szybko traci energię w zakrętach.
    Ale żeby do tego dojść trzeba było pokonac pewną droge ewoluicyjną... która w przypadku Rosjan zwykle trochę trwa. PAK FA to pewnie powstanie przy dobrych wiatrach za jakieś 150 lat.. o ile wcześniej nie skończy się ropa i gaz . Wybaczcie tą małą dygresję.
    Poza tym, wydaje mi się... że chcąc zrobić z MiGa samolot wielozadaniowy (do czego jak się wydaje MiG pretenduje i nieśmiało dąży) konieczne są pewne istotne ingerencje w strukturę... np. skrzydeł, których dżwigary nie są przystosowane do przenoszenia choćby zbiorników z paliwem, nie mówiąc o uzbrojeniu... to wymusza przesunięcie środka ciężkości a to z kolei.. przesunięcie/wydłużenie usterzenia poziomego do tyłu na przykład, albo zmianę profilu/obrysu płata...

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Co do tysięcy profili - jakoś w zachodnich samolotach tej klasy zadomowiły się laminarne profile NACA serii 64. Rosjanie mają swoje opracowane przez CAGI - ale żeby od razu były ich tysiące?
    Tu miałem na myśli ogólnie lotnictwo. Profili jest bardzo dużo... wolnonośne, podźwiękowe, nadźwiekowe - a to tylko najogólniejszy podział.

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Czyli w interesie producenta samolotów jest utrzymywanie firm modelarskich? Tak przy okazji, oglądając różnice pomiędzy modelami samolotów zachodnich i rzeczywistymi samolotami można dojść do podobnych wniosków, bo który producent udostępni dokumentację fabryczną?
    Nigdy nie widziałem modelu B-2. F-117 był ale miał wiele wad/przekłamań - na ogół.. Jeśli Mig-35/OVT to taka sama tajna technologia stealth... to ja nie mam więcej pytań.

    (...)
    Ostatnio edytowane przez JacekB ; 20-03-2009 o 17:24 Powód: wymoderowałem fragment ad personam do Płetwy, ort

  15. #595
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Innymi słowy każde skrzydło jest inne i nie ma dwóch identychnych profili... jasno wynika z tego, że każdy samolot ma swoją indywidualną specyfikę (aerodynamiczną). Rysunek obrazuje ten fakt. Czy może zrozumiałeś czy nadal masz ochotę zadawać śmieszne (nie mylić z głupimi - takich nie ma ) pytania?
    Ten rysunek obrazuje profile skrzydeł?? No cuda na kiju panie, cuda na kiju! Generalnie ciężko cokolwiek powiedzieć o profilu patrząc na skrzydło od góry... Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi...

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Tu miałem na myśli ogólnie lotnictwo. Profili jest bardzo dużo... wolnonośne, podźwiękowe, nadźwiekowe - a to tylko najogólniejszy podział.
    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Co do tysięcy profili - jakoś w zachodnich samolotach tej klasy zadomowiły się laminarne profile NACA serii 64. Rosjanie mają swoje opracowane przez CAGI - ale żeby od razu były ich tysiące?
    A pudło, bo to nie jest żaden podział.
    dranio - jest NACA, RAE, CAGI, i jeszcze pewnie eNwings
    Strasznie się plątasz eNwings, Płetwa ma rację - odstaw to zielsko.

  16. #596
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Czego nie zrozumiałem?? Odniosłeś się do fragmentu mojego postu.
    Ułatwię Ci, żebyś nie poprawiał autora uświadamiając go o co mu chodziło... Płetwa pisząc:
    Cytat Zamieszczone przez Pletwa Zobacz posta
    Przejrzałeś te zrzuty chociaż?(...)
    Odnosił się do:
    Już bardziej łopatologicznie tego się nie wytłumaczy.

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    konieczne są pewne istotne ingerencje w strukturę... np. skrzydeł, których dżwigary nie są przystosowane do przenoszenia choćby zbiorników z paliwem, nie mówiąc o uzbrojeniu...
    Rozwiń myśl? ZTCW MiG-29 przenosi zarówno zbiorniki z paliwem jak i uzbrojenie pod skrzydłami. Więc chyba aż tak drastyczne ingerencje nie są potrzebne, jak już biuro Mikojana stosuje to od lat.

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Friq
    ??

  17. #597
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK Zobacz posta
    Ten rysunek obrazuje profile skrzydeł?? No cuda na kiju panie, cuda na kiju! Generalnie ciężko cokolwiek powiedzieć o profilu patrząc na skrzydło od góry... Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi...
    Gdzie ja napisałem, że tamten rysunek obrazował profil. To co rysunek obrazuje to ogólny układ aerodynamiczny - w tym skrzydło - w którym jak domniemuje, zmiana obrysu wpłynęła na zmianę także i profilu... Starajcię się czytać ze zrozumieniem.

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK Zobacz posta
    A pudło, bo to nie jest żaden podział.
    dranio - jest NACA, RAE, CAGI, i jeszcze pewnie eNwings
    Wg. książki którą mam na kolanach ("Profile lotnicze" - wydawnictwo MON, 1983) taki podział występuje. To o czym mówi dranio to już konkretne "żywe" profile, których też jest duuuzo.
    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK Zobacz posta
    Strasznie się plątasz eNwings, Płetwa ma rację - odstaw to zielsko.
    Kolego. Tak nie będziemy rozmawiać.. nie dość że siejesz OT (a moderator nie grzmi ) to jeszcze urządzasz sobie wycieczki osobiste. W takim razie spakuj swoje zabawki i idź się bawić do innej piaskownicy...

    Cytat Zamieszczone przez Drzemi Zobacz posta
    Rozwiń myśl? ZTCW MiG-29 przenosi zarówno zbiorniki z paliwem jak i uzbrojenie pod skrzydłami. Więc chyba aż tak drastyczne ingerencje nie są potrzebne, jak już biuro Mikojana stosuje to od lat.
    Łoł... o jakim MiGu, z jakim TVC (Thrust-Vector-Controlled) przenoszącym zbiornik(I) i uzbrojenie mówisz?
    O tym pokazowym (OVT) demonstratorze służącym w barwach RSK MiG?
    Nie przenosi ani zbiorników ani tym bardziej uzbrojenia . Podobnie jak MiG-35 który również nie przenosi zbiorników pod skrzydłami! A z tego co pamiętam, maksymalne obciążenie (9.12) dla węzłów 3-5 wynosi 780 kg. To daleko za mało żeby móc podwiesić tam 3x cięższy (przeciętnie) zbiornik z paliwem.
    Domyslam się, że będą chcieli wyeliminować to ograniczenie w "wielozadaniowych" wersjach 29-tki.
    To wymusza przekonstruowanie (przynajmniej strukturalnie) skrzydła (rozkład dźwigarów, podłużnic itd.)
    Chociaż, być może Rosjanie uznali, wyposażająć go w sonde do takowania w powietrzu, ze mu to wystarczy.. (?) i tyle.

    Cytat Zamieszczone przez eNwings
    Friq

    Zapewne Frik. Przepraszam. Keyboard stunt (literówka) ~~ mojego nicka tez często przekrecają hehe. Nevermind..

    Ostrzeżenie jest nie tyle za ten konkretny post, co za całokształt Twojej działalności, ze szczególnym uwzględnieniem minionych trzech dni. JacekB
    Ostatnio edytowane przez JacekB ; 20-03-2009 o 03:34

  18. #598
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Łoł... o jakim MiGu, z jakim TVC (Thrust-Vector-Controlled) przenoszącym zbiornik(I) i uzbrojenie mówisz?
    Mówię ogólne o MiGu-29. Skoro Mikojanowi jakoś udało się to w tą skorupę wcisnąć, to jakby miała ruszyć produkcja seryjna MiG-35/29OVT jako myśliwca wielozadaniowego, to pewnie by coś zrobili i nie byłoby to jakimś trudnym wyczynem. Na razie to tylko demonstrator technologii sterowania wektorem ciągu.

  19. #599

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    znad morza

    Domyślnie

    En, ja się Tobie dziwię. W żaden sposób nie mogę zrozumieć tego, że mając możliwość dyskusji z FACHOWCAMI wdajesz się w idiotyczne wymiany zdań z nimi robiąc za każdym razem z siebie niedouczonego, zapatrzonego w siebie ignoranta (wybacz bezpośredniość, ale na prawdę jesteś właśnie tak odbierany), zamiast próbować dowiedzieć się od nich czegoś konkretnego. Wszak np. w kwestii możliwości MiGa-29 nie ma na forum większego specjalisty od Toya, gościem znającym się na rzeczy jeśli o MiGi-21 chodzi jest Zwierboj, od uzbrojenia Grzegorz itd. Zdaje się też, że zdążyłeś już te osoby zauważyć. Dlaczego więc usilnie usiłujesz nauczyć ich którejś ze swoich mądrości zamiast korzystać z wiedzy, którą Oni posiadają? Sądząc po zdjęciu (zakłądam, ze to Ty w awatarze) jesteś już wystarczająco dorosłym człowiekiem żeby wiedzieć, że fachowca pracującego na lub przy konkretnym sprzęcie pasjonat nie jest w stanie nauczyć czegoś nowego n/t owego sprzętu. Niestet, mimo tego, że na zdjęciu wyglądasz na starszego rozmowa z Tobą najczęściej przypomine te prowadzone na forum onetu przez głupich trzynastolatków. Wybacz też te osobiste przytyki, ale od 3 dni kiedy czytam kolejne Twoje wypociny, jedyne na co mam ochotę to walić głową w mur z bezsilności... Wyluzuj człowieku. Nikt nie ma monopolu na wiedzę, i nie jest żadnym wstydem zadawać pytania. Nie możesz prowadzić dyskusji, używając jako argumentów tego co podpowie Ci wyobraźnia oraz Twojego zafascynowania urodą f-16 (który urodziwy jest, to fakt). To wszystko to trochę za mało, a jedyne co osiągasz w ten sposób to zaśmiecanie forum i raz za razem udowadnianie, że nie dorosłeś do pewnych rzeczy...
    Pozdrawiam, Leszek.

  20. #600

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    CHCIAŁBYM. Wtedy mógłbym się "popsiać" wiedzą... a tak wiem to co wszyscy, czyli niewiele...
    (...) rysunków brak, więc nie umiem powiedzieć dokładnie gdzie i na ile i co, więc nie pytaj.
    Masz irytujący zwyczaj przyjmowania Twoich teorii za pewnik, a zapytany o bardziej dokładne informacje piszesz jak w powyższym cytacie. Zdecyduj się w końcu.

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Okazało się, że nie sprawdzają się dalej.. bo stawiają dodatkowy opór na dużych AoA przy i tak jednym wielkim hamulcu aerodynamicznym jakim jest Flanker. Pierońsko szybko traci energię w zakrętach.
    Masz jakieś konkretne dane, czy znowu wydumałeś sobie tę utratę energii (a może w Lock-On tak "pierońsko szybko" traci)?

    Przypominam, że samolot ma jeszcze silniki. "AoA" jak powiedział ci już Toyo to "kąt natarcia". Mógłbyś z łąski swojej się przestać popisywać swoim angielskim, bo jak sądzę znaczna część użytkowników forum jest w stanie posługiwać się nieco bardziej fachowymi terminami - zarówno angielskimi, jak i rosyjskimi, a nie o to chodzi.

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Poza tym, wydaje mi się... że chcąc zrobić z MiGa samolot wielozadaniowy (do czego jak się wydaje MiG pretenduje i nieśmiało dąży) konieczne są pewne istotne ingerencje w strukturę... np. skrzydeł, których dżwigary nie są przystosowane do przenoszenia choćby zbiorników z paliwem, nie mówiąc o uzbrojeniu...
    To dlaczego niektóre niemieckie, wszystkie malezyjskie i MiGi wersji 9.13 je przenosiły?

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Tu miałem na myśli ogólnie lotnictwo. Profili jest bardzo dużo... wolnonośne, podźwiękowe, nadźwiekowe - a to tylko najogólniejszy podział.
    Zainteresowały mnie szczególnie te profile wolnonośne. Możesz rozwinąć swoją wypowiedź?


    dranio

Strona 30 z 60 PierwszyPierwszy ... 20 28 29 30 31 32 40 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 14-03-2016, 20:57
  2. 19-12-2015, 09:19
  3. 26-06-2015, 12:20
  4. 11-01-2015, 23:36
  5. 22-10-2014, 11:03
  6. 06-10-2014, 18:44
  7. 05-10-2014, 03:17
  8. 13-09-2014, 18:32
  9. 23-08-2014, 21:14
  10. 20-08-2014, 11:49
  11. 15-08-2014, 13:16
  12. 03-08-2014, 18:45
  13. 27-04-2014, 20:42
  14. 02-04-2014, 20:21
  15. 09-03-2014, 19:50
  16. 09-03-2014, 18:20
  17. 09-03-2014, 18:15
  18. 07-03-2014, 20:19
  19. 19-01-2014, 12:44
  20. 12-01-2014, 18:19
  21. 11-01-2014, 09:41
  22. 08-01-2014, 15:06
  23. 29-12-2013, 13:20
  24. 19-12-2013, 20:47
  25. 14-12-2013, 19:46
  26. 13-12-2013, 17:04
  27. 08-12-2013, 19:33
  28. 27-11-2013, 20:43
  29. 04-11-2013, 19:27
  30. 30-10-2013, 23:33
  31. 27-09-2013, 15:16
  32. 26-09-2013, 09:58
  33. 07-09-2013, 23:03
  34. 05-09-2013, 22:25
  35. 18-08-2013, 22:49
  36. 15-08-2013, 22:31
  37. 16-07-2013, 11:53
  38. 03-06-2013, 07:37
  39. 20-05-2013, 14:36
  40. 19-05-2013, 17:55
  41. 23-04-2013, 20:17
  42. 21-04-2013, 12:37
  43. 11-04-2013, 21:09
  44. 09-04-2013, 19:35
  45. 05-04-2013, 08:33
  46. 14-03-2013, 20:59
  47. 19-02-2013, 12:20
  48. 17-02-2013, 14:36
  49. 16-02-2013, 20:19
  50. 14-02-2013, 22:35

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •