Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie Nalot pilotów w Polskich Siłach Powietrznych


    Polecamy

    Wokół tego tematu jest sporo kontrowersji, gdyby ktoś mógł rzucić nieco światła, będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam.
    Orlik

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Z tego co się orientuję to lotnictwo szkolne 20-40 godz na pilota + to, co pilot wylata jako instruktor z podchorążymi. Razem od 80 do 200 godzin

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Mieszkam w Radomiu i tak się zastanawiam czy to 200 w ogóle jest realne. Rozumiem, że piloci z najmniejszym stażem latają najwięcej. Czyli taki pilot MiGa-29, gdy trafi już do jednostki, to na jaki nalot może liczyć ?
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 14-05-2011 o 20:37 Powód: Pisownia
    Orlik

  4. #4
    crs
    crs jest nieaktywny
    Awatar crs

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Od 20 do 400 średnio.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 14-05-2011 o 20:38 Powód: Ort. - wielka litera

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Podoba Mi się określenie "średnio"... Mój Ojciec zawsze mawiał: Postaw jedną nogę na lodzie a druga wstaw w ognisko , na ... środku będziesz miał średnią. A tak poważnie to najlepiej - podobno latają ci z F-16 ok 150 godz/ rocznie, reszta sporo poniżej . Może ktoś z pilotów rzucilby jakąś cyfrą?

  6. #6
    crs
    crs jest nieaktywny
    Awatar crs

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Przy flocie składającej się od An2 do F16 trzeba uśredniać ... Najwięcej roboty to mają Casy. Non stop Afganistan do tego symulatory w Hiszpanii, więźniowie z UK.. beatyfikacje itp więc kilka setek co niektórym wskakuje.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPNT/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Proboszcz Zobacz posta
    podobno latają ci z F-16 ok 150 godz/ rocznie, reszta sporo poniżej
    Osobiście miałem okazję spotkać pilota Su-22 (już z uprawnieniami instruktorskimi) który robił 150 rocznie...
    Generalnie tak jak pisał crs najwięcej CASY, a najmniej lotnictwo MW, ale naprawdę ciężko tutaj podawać sztywne liczby - dla różnych pilotów nawet na tym samym typie w tej samej jednostce i o podobnym stopniu wyszkolenia różnice mogą być spore...
    [*]C-295M ,,019"[*] ppłk rez. mgr inż. pil. Lech Marchelewski, inż. pil. Piotr Banachowicz[*]C-172 ,,SP-ZAP"[*]płk pil. Alaksandr Marficki, płk pil. Alaksandr Żuraulewicz[*]Tu-154M ,,101"[*]mgr inż. pil. Stanisław Jurewicz[*]mgr inż. pil. Tadeusz Świst[*]

  8. #8
    Awatar maciak epsn

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Ja myślę, że u nas w Świdwinie to taki średni nalot na sukach to ok. 60-80 godzin.....

  9. #9
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Średni nalot planowany dla każdego pilota w 2010 roku będzie kształtował się na następujących poziomach:

    • dla pilotów F-16 przygotowywanych do działań jako Deployable Forces około 160 godzin
    • dla pozostałych pilotów F-16 około 100 godzin
    • dla pilotów MiG-29 około 80 godzin
    • dla pilotów samolotów CASA C-295 około 240 godzin
    • dla pilotów Su-22 około 70 godzin
    • dla pilotów szkolonych na pozostałych typach statków po około 100 godzin
    • dla pilotów będących w treningu ciągłym - 40 godzin
    Info ze strony SG WP z lutego 2010.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  10. #10

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    lucas, 200godz w Radomiu jak najbardziej realne, jak instruktor wylata 100godz tzn ze to słaby rok. Były już naloty i ponad 300godz jakieś 2-3 lata temu. Na Bryzach bardzo podobnie się to kształtuje.

  11. #11

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Radom

    Domyślnie

    Brak mi precyzyjnych danych, ale wydaje mi się, że ten rok jest raczej chudy, gdy chodzi o radomską jednostkę. Latają sporo Bryzy, ale na przykład orliki mizeria.
    Orlik

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Poczekaj do drugiej połowy czerwca jak przyjdą podchorążowie to się zacznie. Do tego może kolejne sztuki tc-II garmin i będzie się kręciło jak zawsze

  13. #13

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Witam.
    To wynikło w tym roku z tego, że później są praktyki. Ale będzie dużo pchorów.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 19-05-2011 o 15:39 Powód: Ort.

  14. #14

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Ile jest prawdy w tym, że ma zostać wprowadzony nalot minimum 120h? Parę dni temu była o tym wzmianka we Wiadomościach.

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    W wojsku nic a nic o tym nie słychać, bynajmniej wśród pchorów... Ale to by nie było takie proste.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 19-05-2011 o 18:34 Powód: Ort.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •