Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 73 z 73
Like Tree27Likes

Wątek: Lotnictwo służb porządku publicznego w Polsce, stan obecny i kierunki rozwoju

  1. #61

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Mielec

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez SAR37 Zobacz posta
    I co ten Świdnik chce zaoferować? SW-4 z niedoborem mocy w okresie letnim? A gdzie ci wspomniani 3 pasażerowie (oprócz pilota)? Będą latać z minimalnym paliwem?
    Może AW119?
    aparat + kilka obiektywów i lampa

  2. #62
    Awatar SAR37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    AW119 to już byłoby coś, co warto rozważyć w takim przetargu - wg mojej oceny. Tylko, że to produkt koncernu Leonardo produkowany poza Świdnikiem. Jeśli miałby być brany pod uwagę to, w specyfikacji wino być LEONARDO, a nie PZL Świdnik - chyba, że chodzi o chwyt marketingowy
    heliHansa

    "Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm"
    Jerzy Giedroyc


  3. #63

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Mielec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SAR37 Zobacz posta
    AW119 to już byłoby coś, co warto rozważyć w takim przetargu - wg mojej oceny. Tylko, że to produkt koncernu Leonardo produkowany poza Świdnikiem. Jeśli miałby być brany pod uwagę to, w specyfikacji wino być LEONARDO, a nie PZL Świdnik - chyba, że chodzi o chwyt marketingowy
    Świdnik ma oferować AW101 w innym przetargu więc może na AW119 też się pokuszą

    Heli-Invest to z czym się wybiera? EC130?
    aparat + kilka obiektywów i lampa

  4. #64

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tangier Zobacz posta
    Heli-Invest to z czym się wybiera? EC130?
    Może H125? Bo H120 już nie jest oferowany:
    Altair Agencja Lotnicza
    Co tu napisać....

  5. #65
    Awatar SAR37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jarekch Zobacz posta
    Może H125? Bo H120 już nie jest oferowany:
    Właśnie miałem o nim wspomnieć. Heli-Invest jest bodajże przedstawicielem Airbus'a na Polskę to ma różne możliwości.
    Generalnie, wymiana wiropłatów w Policji jest nieodzowna - chyba, że nasi "wielcy myśliciele" wpadną na pomysł aby podporządkować LPR pod LSPP. Nie będzie wtedy problemu z dokupieniem śmigieł, a i wymogi wobec załóg będą o niebo niższe, co rozwiąże palący problem niedoboru pilotów w LPR. Mam tylko nadzieję, że to najczarniejszy scenariusz, który nigdy się nie spełni (a przynajmniej nie za mojej pracy).
    Ostatnio edytowane przez SAR37 ; 22-12-2017 o 20:29
    heliHansa

    "Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm"
    Jerzy Giedroyc


  6. #66

    Dołączył
    May 2014

    Domyślnie

    Tutaj można pobrać szczegółowe dokumenty dotyczace postępowania:
    230/Cut/17/MP/PMP - Postępowania o zamówienia - Zamówienia publiczne
    w szczególności pliki ,,ogłoszenie o zamówieniu'' i ,,pytania i odpowiedzi''.
    Z nich można się dowiedzieć m.in., że maksymalnie punktowane będzie (w stosunku do parametrów minimalnych z linkowanych wcześniej artykułów): udźwig 650 kg, liczba pasażerów minimum pieciu czy prędkość przelotowa 240 km/h. Dodatkowo punktowana będzie np. bezprzegubowa piasta WN czy minimum cztero łopatowy WN. W wymaganiach koniecznych są też stanowiska desantowe po obu stronach kadłuba (lub stanowisko z jednej, a z drugiej wciagarka). SW-4 to odpada na samym starcie.
    tangier, Bery and XNR like this.

  7. #67
    Awatar kaesz

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    29 grud_nia Komenda Główna Policji poin_for_mo_wała o pod_pi_sa_niu umów zwią_za_nych z utrzy_ma_niem śmi_głow_ców poli_cyj_nych, które są pod_da_wane pra_com remontowym.



    7 grud_nia pod_pi_sano umowę z firmą Navitec Sp. z o.o. doty_czącą wyko_na_nia ponadza_kre_so_wych prac po wery_fi_ka_cji stanu tech_nicz_nego śmi_głowca Bell 206 o nume_rze SN-16XP. Ma ona war_tość 1,5 mln zło_tych netto. Wybór reali_za_tora usługi był bez_prze_tar_gowy ze względu na fakt, reali_za_cji prze_glądu śmi_głowca przez powyż_szą firmę, która jest wyłącz_nym przed_sta_wi_cie_lem firmy Bell Helicopter Praque a.s. na tere_nie kraju. Jest to jeden z dwóch śmi_głow_ców Bell 206 wyko_rzy_sty_wa_nych przez pol_ską policję.


    3 lipca Komenda Główna Policji pod_pi_sała umowę z Pratt&Whitney Rzeszów S.A. w spra_wie wyko_na_nia obsługi ser_wi_so_wej zespo_łów napę_do_wych śmi_głow_ców typów Mi-2, W-3 Sokół oraz PZL Kania oraz dostawy nowych wyro_bów wcho_dzą_cych w skład tych zespo_łów. Umowa ma war_tość 5,6 mln zło_tych netto i nie była poprze_dzona postę_po_wa_niem prze_tar_go_wym ze względu na fakt, że powyż_szy pod_miot jest jedy_nym posia_da_czem upraw_nień do wyko_na_nia powyż_szej obsługi serwisowej.


    Według dostęp_nych infor_ma_cji, obec_nie Policja dys_po_nuje (w zdol_no_ści do wyko_ny_wa_nia zadań ope_ra_cyj_nych) trójką W-3 Sokół oraz dwoma Mi-2.
    Źródło
    Pogrubienie moje. Wychodzi na to, że operacyjne Mi-2 są już tylko we Wrocławiu i Poznaniu. W-3 Kraków, Warszawa i...?

  8. #68

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wadowice

    Domyślnie

    Jak mi kumpel wspomniał że Kanie mają wrócić do latania to na początku myślałem że mnie wkręca ,ale jednak nie ten kto wpadł na taki pomysł ma najdelikatniej pisząc nierówno pod sufitem Polskiej Policji już dawno należy się przetarg na nowe śmigła zresztą tak samo jak SG ,Kanie to powinny już dawno być eksponatami MLP ,w Krakowie lata teraz Sokół i nie wydaje mi się by pomysł z Kaniami wypalił tak samo jak przetarg na śmigłowce transportowe ,cóż Błaszczak woli się miesiączkami zajmować niż przetargiem na śmigła .

  9. #69
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Papa Kilo Zobacz posta
    Polskiej Policji już dawno należy się przetarg na nowe śmigła
    Przetarg na trzy ogłosili tydzień temu .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  10. #70
    XNR
    XNR jest nieaktywny
    Awatar XNR

    Dołączył
    Apr 2013

    Domyślnie

    Zabijcie mnie ale jaki jest termin głoszenie rozstrzygnięcia przetargu?

  11. #71
    Xon
    Xon jest nieaktywny
    Awatar Xon

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez XNR Zobacz posta
    Zabijcie mnie ale jaki jest termin głoszenie rozstrzygnięcia przetargu?
    Nie wcześniej niż 18.03

  12. #72
    Awatar kaesz

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Nie jestem zorientowany w rynku śmigłowcowym, dlatego powiedźcie mi jakie są w takim razie szanse na dostarczenie maszyn nowych? Czasu do 14.12.18 będzie bardzo mało, więc w grę wchodzą raczej maszyny już wyprodukowane ("nie wcześniej niż w 2017 r.")?

  13. #73
    XNR
    XNR jest nieaktywny
    Awatar XNR

    Dołączył
    Apr 2013

    Domyślnie


    Polecamy

    Realnie patrząc:

    AW
    - AW119
    Airbus
    - H125
    - H130 (Choć wymieniam go bardziej teoretycznie)
    Bell
    - 407GXP

    Ciekawi mnie ogromnie rozstrzygnięcie tego przetargu choć może nie niego również nie dojść. Niestety klimat polityczny mamy jaki mamy. Osobiście obstawiam rozgrywkę między AW119 a H125.

    @Kaesz - Nie mam pojęcia. Ale kilka wariantów jest możliwych jak to pokazały nam nasze przetargi. Swego czasu Mielec już miał dostarczać śmigłowce dla sił specjalnych poprzez przesunięcia w priorytetach produkcji.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

LinkBacks (?)

  1. 13-11-2016, 12:56
  2. 02-04-2016, 01:53
  3. 02-08-2015, 19:36
  4. 01-08-2015, 19:21
  5. 18-10-2013, 10:47
  6. 09-10-2013, 00:00
  7. 08-10-2013, 00:32
  8. 14-09-2013, 23:40
  9. 08-06-2013, 20:39
  10. 11-02-2013, 03:41
  11. 09-02-2013, 14:57
  12. 20-12-2012, 07:57
  13. 10-08-2012, 22:42
  14. 04-04-2012, 11:50
  15. 12-03-2012, 14:59
  16. 10-03-2012, 16:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •