Czy legalnie? Na pewno bez numer REG na kadłubie. I na wysokości koron drzew. Czasami nad taflą wody jeziora a ponizej czubków drzew na brzegu...
Czy legalnie? Na pewno bez numer REG na kadłubie. I na wysokości koron drzew. Czasami nad taflą wody jeziora a ponizej czubków drzew na brzegu...
Wiesz, to amerykaniec. A to do czegoś zobowiązuje. Im wolno wszystko.
Możliwe jest że ten śmiglowiec jest zarejestrowany poza Polską. Jeżeli się nie myle to ten kowboj występował w jakimś programie ze swoją maszyną. Taka 5 - cio minutowa wzmianka. Przedstawiał tą maszynę oraz była pokazana postać samego właściciela.
Ale nie sądziłem że on wałęsa się po Polsce
Też mnie to interesowało od zawsze i wniosek - statek ten najprawdopodobniej nie ma rejestracji a właściciel co roku lata sobie w najlepsze i ma wszystkich w Przewozi osoby lata nad widownią (zlotowiczami) itp. Nisko i "powoli" tak jak mówi przysłowie.
ale powtarzam NAJPRAWDOPODOBNIEJ.
Takie bezhołowie to chyba się tam nie dzieje. Znaki rejestracyjne śmigłowiec posiada. Wprawdzie bardzo małe, ale ma - na belce ogonowej, zob. fot. (z ubiegłego roku):
Rejestracja N60 oznacza Stany, i to by sie zgadzało, bowiem pilot jest Amerykaninem (z jakimiś polskimi korzeniami) a mieszka czasowo gdzieś w Europie (nie znam szczegółów). Wieść niesie, że był pilotem Hueya w US Army i ma doświadczenie bojowe, znaczy się straszny kozak . Być może po prostu zgłasza na okres imprezy loty VFR w niskiej strefie (jak nie przymierzając motolotnie). Łączności radiowej podczas jego lotów nie stwierdziłem (a zawsze przy takich okazjach mam ze sobą jakiś skaner).
pzdr.
Dziś widziałem w TVN turbo ten odcinek z Mi-2 tego Amerykanina. Pan redaktor Mikiciuk wymyślił "silniki turbodoładowane" ale to spec od samochodów więc się nie dziwię, ale pan pilot przyznał się że silniki jego śmigłowca mają po 350 KM. Ciekawe jak to wymyślił?
Hmmm.... Ja tam jednak REG'a znalazłem (N60MB). Chyba że to nie ten śmigłowiec, chociaż pilotem też był Mr. Mark Buller.
Dowód:
Photos: PZL-Swidnik Mi-2 Aircraft Pictures | Airliners.net
(Z pikniku w Kołobrzegu)
Dla tych co ciągle nie widzą podpowiem ze jest z tyłu, przy śmigle.
Pozdrawiam, Damian
Pewnie sobie skojarzył, że skoro się nazywają GTD-350, to muszą mieć tyleż mocy. Aż tak znowu wiele się nie pomylił.pan pilot przyznał się że silniki jego śmigłowca mają po 350 KM. Ciekawe jak to wymyślił?
294/313kW (400/425KM) - startowy w zależności od wersji (zwykła/wzmocniona)
235kW (320KM) - nominalny
210kW (285KM) - przelotowy I
173kW (235KM) - przelotowy II
o wersji W2 nie wspominam bo z pewnością nie miał takich silników.
Ostatnio edytowane przez JacekB ; 10-01-2010 o 02:42 Powód: polska, nie trzeba P
Amerykańska.
Aircraft registration - Wikipedia, the free encyclopedia
Pozdrawiam,
Damian.
Gdzieś czytałem że pochodzi z rosyjskiego wojska.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 12-01-2010 o 20:06
Stowarzyszenie Miłośników Lotnictwa Ziemi Łaskiej
http://smlzl.vot.pl/
Czyli bez obaw, wszystko z nim jest ok i lata w pełni legalnie? Czy to tylko napis na ogonie.
Cofam poprzednie wypowiedzi- MI-2 ma rega na ogonie-jak napisał LECHu.
YouTube - Legendy PRL - Legendy Bornego Sulinowa cz.I (3/3)
Obejrzałem i polubiłem Marka Bullera bardzo miły i konkretny gość I widać że rozsądny. Takie subiektywne odczucie moje.
Zobacz mój podpis, a Mark Buller mieszka niedaleko Darłowa z tego co od kogoś słyszałem.
Dziś sobie jadę samochodem ze Szczecina do Słupska i patrze coś leci (już w nocy) - tzn konkretnie jakieś światełko ale dość nisko za nisko na pasażera w tym rejonie. Po chwili kurcze w drugą stronę leci o, to nie samolot raczej (w okolicy w nocy jest zerowy ruch GA) Okazało się że to śmiglak latał nad okolicą prawdopodobnie Mi2 z Karwna zabrał się za nocne loty - nono . P.S. To nie Mark Buller ale temat zbliżony i rejon oczywiście zbliżony jak ktoś nie w temacie.
Zakładki