Moje sokole oko mówi mi że ten wyżej to SAAB J-35 Draken(smok), a niżej Mirage V.Zamieszczone przez Uziel
Kolejne dwie ciekawostki:
F-16, pomalowane w barwy agresorów na ćwiczenia Red Flag w bazie Nellis:
http://img153.imageshack.us/my.php?i...redflagcj4.png
I Kfiry w AFB w San Diego!? (nie jestem pewien czy to na pewno Kfiry, dlatego jakby ktoś wiedział dokładnie to proszę o informację)
http://img153.imageshack.us/my.php?i...andiegong5.png
Moje sokole oko mówi mi że ten wyżej to SAAB J-35 Draken(smok), a niżej Mirage V.Zamieszczone przez Uziel
Kolejna zagadka:
Screen z Tuluzy- domu A380. Tylko, że malowanie nie przypomina mi żadnego z latających A380! Ktoś potrafi to wytłumaczyć?
właśnie, zastanawiałem się zawsze skąd ta smuga za suczką... wygląda jakby odpalali tam silnik i palił on glebę... możliwe to?A ja znalazłem coś takiego:
zdjęcie
...na płycie lotniska wojskowego w Powidzu (polecam, chyba najlepiej widoczne polskie lotnisko wojskowe w Polsce)
Su-22?
ja wypatrzyłem chyba egipskiego Su 20 testowanego w Manching w latach 80 gdzie teraz sobie stoi i popada w nieróbstwo, jeśli się mylę napiszcie http://th.interia.pl/51,g6355dda42127373/i661832.jpg
Semper Fidelis pro Patria
A to nie stanowisko do testów silnika?
Ejże, nie przypomina? --niebieski pas jak najbardziej:Zamieszczone przez Speagle
http://www.pbase.com/wmk/image/83898233
a kółeczko na dziobie:
http://www.airliners.net/photo/Airbu...841/1319962/M/
Jedynie to pomarańczowe dziwne --może jakieś zabezpieczenie albo oznaczenia testowe.
Pozdr
[Edit] Bingo:
http://www.airliners.net/photo/Airbu...841/1236329/M/
"F-WWOW (cn 001) With test a/c markings" [/Edit]
Z mojej wizyty w Powidzu w latach 80 pamiętam że było takie stanowisko gdzie czasami przed lotem pilot na zablokowanych kolach dawał czadu , musielibyście widzieć jak zamarznięty śnieg wirował kilkadziesiąt metrów dalej całymi płatami, stąd te ślady na płycie apropos zdjęcia obok zdaje się schronochangar 8)
Semper Fidelis pro Patria
Witam. To jest miejsce do prób silników, smuga za samolotem to po prostu okopcony spalinami beton. Prób w tym miejscu nie wykonywał pilot, lecz personel techniczny, po wykonaniu obsług wymagajacych wykonania sprawdzenia silnika.
Zamieszczone przez wmks
No to wszystko jasne, dzięki
EDIT:
Tadaaam!! Poznajecie?
AN-225 Mirja, jakby nie poznać
N o tak , rzeczywiście mechanicy eksploatacji też kręcili zimne i gorące przekrętki...Zamieszczone przez abc
Semper Fidelis pro Patria
Zakładki