Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    z kraju

    Domyślnie F-15SE "Silent Eagle"


    Polecamy

    F-15SE generacja 4 i pół, czyli Boeinga odpowiedz na modne komory... Wiem, że teraz sprawdzacie kalendarz, ale dziś nie jest 1 kwietnia...

    Air-Attack.com News :: Boeing unveils F-15 Silent Eagle with fifth-generation features

    Boeing: Boeing Unveils New International F-15 Configuration -- the F-15SE
    il2forum.xt.pl

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    No no.. szkada że w Viperku nie ma miejsca na takie zabiegi..

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    to jest zdjecie czy grafika komputerowa http://www.air-attack.com/MIL/f15/f15se_side.jpg ?

  4. #4
    Awatar Kamil1231

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Radom/Chełm

    Domyślnie

    Mi wygląda to na przerobione zdjęcie. F15 jest jak najbardziej prawdziwy a komory dorysowane.

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    znad morza

    Domyślnie

    Ciekawe gdzie tu logika. Najpierw dodają fastpaki żeby więcej paliwa i żelastwa orzełek mógł zabrać, a potem miejsce w fastpakach przeznacza się na symboliczne komory uzbrojenia. Wygląda to na iście kabaretowy "chłit matetingowy"...
    Pozdrawiam, Leszek.

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez reiden Zobacz posta
    Ciekawe gdzie tu logika. Najpierw dodają fastpaki żeby więcej paliwa i żelastwa orzełek mógł zabrać, a potem miejsce w fastpakach przeznacza się na symboliczne komory uzbrojenia. Wygląda to na iście kabaretowy "chłit matetingowy"...
    Moje pierwotne odczucie było podobne.. Ale może inżynierowie Boeinga wiedzą coś czego my nie wiemy.. To by było za oczywiste jak na hłyt Jak by go całego pokryć RAMem i zrezygnować z podwieszeń... to hoho RCS F-117 conajmniej gwarantowany!

  7. #7
    KZ
    KZ jest teraz aktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Póki co przecież to jest mock-up do znalezienia frajerów.... Chowanie uzbrojenia w CFT jest dość komiczne...
    KZ

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że spokojnie można by wydłubać komorę pod kadłubem - gdzie wiszą zwykle BVRy.. tylko pewnie za dużo Ka$$y by to pochłonęło.. Już korzystniejsze z ekonomicznego (nie politycznego) punktu widzenia było by danie przez Kongres zielonego światła na eksport Raptorka...
    Btw, cóż w tm dziwnego... patrzcie na Rosjan... oni co pokazy mają nową wersję MiGa-29 albo Su-27 ...nic się nie dzieje, rozejść się, nie ma tu nic do oglądania .

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    Wydaje mi się, że spokojnie można by wydłubać komorę pod kadłubem - gdzie wiszą zwykle BVRy..
    W F-15E pod kadłubem nie wiszą ŻADNE pociski. W F-15A/B/C/D też.

    dranio

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Póki co przecież to jest mock-up do znalezienia frajerów.... Chowanie uzbrojenia w CFT jest dość komiczne...
    Bo?

    dranio

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    W F-15E pod kadłubem nie wiszą ŻADNE pociski. W F-15A/B/C/D też.

    dranio


    F-15E Strike Eagle.com - F-15E Weapon Stores <- klik

    p.s. myslę że gdyby pozbyć się centralnego zbiornika, można by tam zmieścic wewnątrz ze 3-4 AMRAAMy na obrotowej prowadnicy..


    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Póki co przecież to jest mock-up do znalezienia frajerów.... Chowanie uzbrojenia w CFT jest dość komiczne...
    Bo?

    dranio
    Trzeba utrzymać linie montażową Eagle'a jak najdłużej ..kiedy SH się nie sprzedaje...
    Robienie samolotu Stealth z czegoś co nigdy nim nie będzie wydaje się zabawne... ale ale, pewnie w szaleństwie jest metoda.. $$...

    p.s. Dranio, nie musisz się za każdym razem podpisywać pod swoim postem, przecież wiadomo że to Ty a nie kto inny. ??
    Ostatnio edytowane przez Krzysztof.May ; 18-03-2009 o 18:51 Powód: ortografia

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dzięki za ładne zdjęcie, ale ja tam widzę wloty powietrza, a nie kadłub.

    dranio

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Skrzydła to nie są... Nie słyszałem o podziale strukturalnym na wloty powietrza, skrzydła i kadłub.. raczej wyróżnia się te 2 ostatnie + usterzenie oczywiście. Jakkolwiek "wloty" z kadłubem mają w F-15 prawie wszystkie wręgi wspólne.
    Ostatnio edytowane przez eNwings ; 18-03-2009 o 14:12

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nie chodzi mi o podział strukturalny, tylko o obrys zewnętrzny i aerodynamikę. Na zamieszczonym przez Ciebie zdjęciu (zresztą nie F-15E) dobrze widać, dlaczego nie zdecydowano się na jeden konforemny zasobnik podkadłubowy.

    dranio

  15. #15
    KZ
    KZ jest teraz aktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Dzięki za ładne zdjęcie, ale ja tam widzę wloty powietrza, a nie kadłub.

    dranio
    Z tyłu blisko dyszy silnika to cały czas jest wlot powietrza ?
    KZ

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dranio Zobacz posta
    Na zamieszczonym przez Ciebie zdjęciu (zresztą nie F-15E) dobrze widać, dlaczego nie zdecydowano się na jeden konforemny zasobnik podkadłubowy.

    dranio
    A na jakim samolocie z nośnym kadłubem chciałbyś walnąć podkadłubowy CFT?
    Wracając do tych komór/komory - myślę że spokojnie można by (patrząc z aerodynamiczno-obrysowego) punktu widzenia zrobić tam komorę na 4-6 rakiet, tym samym zostawiając side-tanki nietknięte. Ale to nie tyle kwestia chęci/możliwości co ka$y raczej.. koszt-efekt się nie kalkuluje. :>

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Blisko dyszy już jest silnik.
    dranio
    Ostatnio edytowane przez dranio ; 18-03-2009 o 14:31

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eNwings Zobacz posta
    A na jakim samolocie z nośnym kadłubem chciałbyś walnąć podkadłubowy CFT?
    Na F-4 - zresztą były takie próby.

    dranio

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jakoś mi się nie chce wierzyć żeby udało się Boeingowi drastycznie zmniejszyć SPO, bo przecież z przodu wciąż widać sprężarkę.

  20. #20
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ACES II

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krzyżak Zobacz posta
    Jakoś mi się nie chce wierzyć żeby udało się Boeingowi drastycznie zmniejszyć SPO, bo przecież z przodu wciąż widać sprężarkę.
    Komu by się chciało zawracać głowę jakąś tam spężarką... Altair już dał odpowiedni, wszystko mówiący tytuł... Altair - Stealth dla ubogich? - napewno kilka republik bananowych nie przepuści takiej okazji! Stealth brzmi dumnie... 8)

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 25-04-2012, 12:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •