U mnie akurat się zachmurzyło , trabin na jakim radarze go widzisz?
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
U mnie akurat się zachmurzyło , trabin na jakim radarze go widzisz?
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 06-12-2011 o 13:12 Powód: ort., int
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Też to widziałem w dodatku wszystko ze smugami
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Tak na początek potem dam więcej w odpowiednim dziale co prawda sprzęt jakościowo nie najlepszy efekt jest jaki jest ale zawsze coś. W dodatku niestety mam je ok 30-40 km na N.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Witam,nad EPRA 6 sztuk,2X3 w odstępach kilkuminutowych.(ja tyle widziałem)
No to chyba koniec.
Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 06-12-2011 o 15:08
Poszedł na FL360 koniec imprezy
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
źródło http://sp.mil.pl/pl/akrualnoci/1461-...samolotow-f-16Tankowanie w powietrzu samolotów F-16
Tankowanie w polskiej przestrzeni powietrznej z użyciem holenderskiego tankowca KDC - 10 to jedno z ważniejszych zadań, jakie realizowały dziś polskie załogi samolotów wielozadaniowych F-16.
W tankowaniu wzięło udział około dwudziestu samolotów wielozadaniowych F-16, stacjonujących w bazach 2. Skrzydła Lotnictwa Taktycznego. To już kolejne tankowanie przeprowadzone w polskiej przestrzeni powietrznej w tym roku. Manewr (slot) z realnym transferem paliwa odbył się w ramach podtrzymania i wznowienia nawyków pilotów, którzy wykonują tego rodzaju zadanie średnio raz na sześć miesięcy. W związku z udziałem krzesińskich pilotów w ćwiczeniu RED FLAG w 2012 r., od grudnia br. manewr tankowania w powietrzu trenowany będzie co miesiąc.
Manewr tankowania w powietrzu polega na precyzyjnym zbliżeniu do wystającego boomu, na wysokości około 8 tysięcy metrów, na której pilot lokalizuje tankowiec po czym operator tankowca ˝umieszcza˝ przewód paliwowy boomu w specjalnym miejscu za kabiną F-16. W tym czasie samolot musi utrzymywać stały kurs oraz stałą prędkość samolotu (około 550-600km/h0. Proces tankowania trwa około dwóch minut.
Do tego manewru „szesnastki" podchodzą standardowo w ugrupowaniu klucza, po cztery samoloty. Manewr ten przeprowadza się zarówno w dzień jak i w nocy. Pierwsze tankowanie ˝efów˝ w polskiej przestrzeni powietrznej miało miejsce 26 sierpnia 2009 r.
Nie mam nic przeciwko oglądaniu tankowania co miesiąc, następnym razem spróbuję strzelić jakieś foto.
Wybrałem najlepsze jakie się dało. Niestety chyba będzie trzeba pomyśleć nie długo nad lepszym sprzętem. https://picasaweb.google.com/Bartek0...67910168598610
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
No to tak jak obiecałem - wrzucam zdjęcia z dzisiejszych ćwiczeń tankowania naszych F-16.
Więcej zdjęć na: www.e-damian.blogspot.com
W roli głównej:
Netherlands - Royal Air Force
McDonnell Douglas KDC-10-30(CF)
reg: T-235
Pierwszy przelot: 11:58
Kolejne przeloty w odstępach 13-15 minut: 12:12, 12:30, 12:45, 13:00, itd.
Ostatni przelot: 14:42
Mam nadzieję, że się spodobały
Zakładki