Kownacki: wkrĂłtce raport z audytu planu modernizacji armii - jest przykryŚmigłowce wielozadaniowe nie były tymi, które najpilniej potrzebujemy w polskiej armii. Mamy możliwości serwisowania tych, które są, i jeszcze przedłużania im resursów.
Obejrzałem sobie dyskusję - jedno nasuwa się samo obietnice wyborcze trzeba wypełniać, nieważne czy są dobra dla innych, czy nie. A drugie - jeżeli obie polskie firmy produkujące sprzęt lotniczy czyli PZL Mielec i PZL Śqidnik czują się tak bardzo pokrzywdzone to: po pierwsze kiedy PZL Mielec podpisał, wymagane przetargiem porozumienie z WZl-1 SA o serwisowaniu , modernizacji i ewentualnych remontów Shithawków? Dla tych, którzy nie śledzili dokładnie losów przetargu podam od razu, że w marcu 2015 roku, gdzie ostateczną ofertę składano 27 grudnia 2014roku!! Druga moja wątpliwość dotyczy PZS Świdnik, które w momencie składania oferty już płakało, że będzie negocjować warunki dostaw - bo już na wstępie dopuszczała dwuletnie opóźnienie. I jeżeli waszy zdaniem jest wszystko Ok - to ja mam w głębokim poważaniu tych, którzy dzierżą stery władzy w tym kraju
Kownacki: wkrĂłtce raport z audytu planu modernizacji armii - jest przykryŚmigłowce wielozadaniowe nie były tymi, które najpilniej potrzebujemy w polskiej armii. Mamy możliwości serwisowania tych, które są, i jeszcze przedłużania im resursów.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Oczywiście, że tak. Polska armia może być albo duża albo nowoczesna. Wiadomo już co wybiorą.
Wielozadaniowe - nie. Potrzebujemy: ratowiczych, ZOP, do przewożenia specjalsów, SAR i dopiero na końcu transportowych.
Do zobaczenia przy następnym Heweliuszu i fali powodziowej na Odrze.
Trwa proces o na uniewaĹźnienie przetargu na ĹmigĹowce - gospodarkaPodkarpacka.pl– Zarzuty prawne dotyczą zarówno naruszeń procedury i reguł postępowania, jak i złamania ustaw, w tym dwa bardzo poważne (red. naruszenia) w zakresie ustawy offsetowej.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
A "słowo stało się ciałem" i zamieszkało na Podkarpaciu?
Tak, bo Caracale w wersjach morskich stoją w sklepie i czekają. Jeżeli w tym roku to tylko SH-60 z pustyni po liftingu możemy dostać. Ale kto bogatemu zabroni.
Ponoć tylko MW w opcji 12 ZOP + 4 CSAR. A jakby było mało to chodzą słuchy, że MW odda ostatnią 17-tkę do 25.BKP
Na zdrowy rozum:
8 - EDS
12 - morski SAR i ZOP, w tej kolejności.
Mi-17 wracają do Leźnicy i jako jedyne będą spełniać swoja role bo BH czy AW które zapewne tam trafia sa za małe.
To co pójdzie do GPR jest bez różnicy.
Kontem konta oka obserwuję obecnie przetarg! Niech mi ktoś wyjaśni bo skoro będziemy mieli już śmigiełka w tym roku to na czym mniej więcej stoimy??? Caracale ok, Howki ok ale ten trzeci to? AW149????????
XNR:
Tak za 2 lata dla VIP, bo nic innego im nie wyjdzie. Tym bardziej z uzbrojeniem.
Bery:
Nie pamiętam, ale w pierwszej wersji przetargu na 70 śmigieł zdaje się, że marynarze mieli dostać 16 ptaszków?
Wczoraj na TT MON podali, że "w tym roku do Polski trafią pierwsze Caracale".
"Według ministra cały program śmigłowcowy w Polsce powinien być oparty na "trzech dostawcach". Nie chciał jednak wyjaśnić, w jaki sposób w kontrakt na caracale miałyby być włączone zakłady w Świdniku i Mielcu. Stwierdził, że więcej szczegółów poda za miesiąc."
Zakładki