Zasobnik ze spadochronem hamującym
Zasobnik ze spadochronem hamującym
Canonier pisze o wypuście pod zasobnikiem na spadochron, który wygląda mi na instalację do zrzutu paliwa.
Paliwo paliło się za F-111 tylko w trakcie użycia dopalacza, a w Masterach trudno go uświadczyć
Mastery czasowo uziemione
Samoloty do szkolenia zaawansowanego M-346 Master, które w listopadzie ubiegłego roku wylądowały w Polsce, nie przeszły odbioru technicznego. Podczas testów stwierdzono, że maszyny mają niekompletny pokładowy system symulacji. Producent maszyn, włoska firma Leonardo, zobowiązała się uzupełnić wyposażenie do lipca 2017 roku.
Mastery czasowo uziemione
Co tu napisać....
Informacja poziom Onet.pl:
Aermacchi M-346 - odrzutowiec, na ktĂłrym szkolÄ siÄ polscy piloci wojskowi - TechnowinkiZamieszczone przez Onet.pl
Co tu napisać....
Szkoda tylko, że od grudnia stoją w hangarze i raz na kilka dni są wietrzone, żeby się nie kurzyły...
Się nalatały...
Sluchaj, jak producent nie spelnil obietnic kontraktowych to co tu sie dziwic ze stoja w stodole, jak sie wszystko wyjasni z kontraktem to beda lataly!
Do lipca system symulacji uzbrojenia miał być kompletny. Coś nowego wiadomo w temacie?
Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
The best part about nightshift is driving home, when everybody is driving to work :>
..:: 4. Skrzydło Lotnictwa Szkolnego :: AKTUALNOŚCI ::..24.07.2017
Trwa przeszkalanie personelu 41 BLSz na samolot M-346 we Włoszech.
Na przyzakładowym lotnisku firmy LEONARDO we włoskim Venegono, na przełomie czerwca i lipca, pierwsza grupa pilotów z dęblińskiej bazy wykonała loty na samolotach w polskiej konfiguracji, przeznaczonych dla Polskich Sił Powietrznych.
W tym samym czasie grupa druga kontynuuje szkolenie w bazie lotniczej Włoskich Sił Powietrznych Lecce-Galatina. We wrześniu i oni zasiądą za sterami samolotów w polskiej konfiguracji.
Trochę inaczej zorganizowano szkolenie grupy trzeciej. W celu zoptymalizowania czasu całości szkolenia, zaczęli oni loty na samolotach przeznaczonych dla polskich Sił Powietrznych. Mają je zakończyć do końca lipca, a następnie udadzą się do Lecce, gdzie będą kontynuowali szkolenie w elementach zastosowania bojowego i taktyki (walki powietrzne oraz zwalczanie celów naziemnych), a także wykonywania lotów instruktorskich z drugiej kabiny samolotu.
Kontynuowane jest również szkolenie personelu technicznego. Grupa techników o specjalności płatowca, zakończy szkolenie praktyczne z końcem lipca.
Tekst i zdjęcia: ppłk pil. Marek Kejna
Edycja: kpt. Magdalena Busz / 4SLSz
Kto narzekał na brak polskiego Mastera na Air Show? Przecież ten z wystawy statycznej to nasz 7706 (numer fabryczny M.T. 55226)
Ponoć do listopada br.
Radom Air Show 2017: Polskie samoloty Master osiÄ gnÄ gotowoĹÄ do listopada | Defence24
Co tu napisać....
Wpisz numer fabryczny w google. Są zdjęcia z Włoch, gdzie latał już oznakowany w szachownice, godło i numer boczny. Numer fabryczny i schemat malowania też się zgadza. W sobotę na miejscu mnie tknęło, że chyba tylko my mamy tak pomalowane Mastery. Obstawiam na 90%, że pokaz solowy też był na naszym egzemplarzu, ale sam nie zrobiłem i nie widziałem jeszcze zdjęcia z widocznym numerem fabrycznym.
Przykładowe zdjęcie https://www.jetphotos.com/photo/8633967
Zapewne po wstrzymaniu dostaw usunęli (odkleili) nasze oznakowanie. Pytanie na jakiej podstawie tak teraz maszynom nabijają nalot?
Mastery nadal uziemioneUziemienie samolotów jest winą włoskiego producenta, który dostarczył maszyny niezgodne z podpisanym kontraktem. Maszyny nie przeszły odbioru technicznego, bo miały niepełny system symulacji uzbrojenia.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Dziś dotarły dwa kolejne. Jutro może polatają.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Zakładki