Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 209
Like Tree43Likes

Wątek: Spotting w Łasku

  1. #81
    Awatar Tomaszi

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Łódz

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rafaldca Zobacz posta
    Jak jest ze spottingiem w Lasku? Jaki obiektyw jest potrzebny aby zlapac przyloty?
    Pod "28" wystarczy nawet 100mm. Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Lockheed Martin F-16C Fighting Falcon - 89-0029 - - Poland: Lask ( EPLK) - Tomasz Królikowski " Tomaszi " (EPLL 07-25) a pod "10" np. 150mm. http://lotnictwo.net.pl/gallery/phot...to-243690.html
    Ostatnio edytowane przez Tomaszi ; 16-11-2014 o 17:47

  2. #82

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Dzieki Tomaszi! W takim razie nie musze brac ze soba piecsetki. I bardzo dobrze
    Plan mam taki aby w przyszlym tygodniu pojechac w nocy do Lodzi, dojechac raniutko. Najpierw obskoczyc Lublinek aby zrobic TU-134 i Mi-6, a pozniej prosto do Lasku (oczywiscie wczesniej sprawdzajac AUP na dany dzien).
    Jak dlugo sie jedzie z Lublinka do Lasku?
    Dzieki!

  3. #83
    Awatar Tomaszi

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Łódz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafaldca Zobacz posta
    Jak dlugo sie jedzie z Lublinka do Lasku?
    dostałeś odpowiedz... ! wez 300 mm. spoko wystarczy.

  4. #84
    Awatar robertus

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    J-L

    Domyślnie

    Cześć chłopaki. Możecie mi krótko napisać jak czytać tabelę AUP i jakie są informacje kluczowe dla Łasku?

  5. #85

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Czytasz tabelke Charlie i patrzysz co jest planowane na EPLK. Na jutro wyglada ze praktycznie caly dzien jest zaplanowany na loty F-16tek.

  6. #86
    Awatar robertus

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    J-L

    Domyślnie

    Dzięki, już się zagłębiam. I jeszcze pytanko: Czy z doświadczenia możesz stwierdzić, że są jakieś dni w tygodniu bardziej preferowane do lotów?

  7. #87
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Poniedzialki i srody.Tak czytalem ale tez rozmawialem pod plotem ze to nie regula. W piatki i weekendy zwykle brak lotow. Ogolnie trzeba sprawdzac AUP.

  8. #88

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Panowie,

    Gdy wiatry w Lasku wieja od wschodu. Moze mi ktos wytlumaczyc jak dojechac na tamta miejscowke? Ogladam mapy i nie moge ogarnac gdzie tam wjechac aby byc blisko podejscia na pas 10?

    Dzieki,
    Rafal

  9. #89
    sev
    sev jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Jadąc z Łasku w stronę Częstochowy drogą 483 (miniesz wiadukt na S8) skręć w lewo (na wschód) w ślepą uliczkę (Czestków A). Na końcu drogi można zostawić auto. Potem wzdłuż ogrodzenia drogą gruntową na północ (niektórzy wjeżdżają tam autem, ale nie polecam, szczególnie gdy jest mokro).

    A tu moje dzieło: http://imagizer.imageshack.us/scaled.../eplkmapka.jpg

  10. #90
    Awatar Tomaszi

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Łódz

    Domyślnie

    ...zgadza się...albo post bivera nr: 12

  11. #91
    Awatar Bross1981

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Wybieram się jutro pod płot.Czy będzie ktoś z Was,jeśli oczywiście pogoda pozwoli(?)

  12. #92
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Ok Porusze temat po dzisiejszej wizycie pod Baza. Pytanie do Kolegow lokalnych. Co sie buduje w Łasku? Czyzby plotki o drugim pasie pod Hamerykanow byly prawdziwe? Pytam pod katem utraty miejscowki Gucinowej. Uchyli Ktos rabka tajemnicy?

  13. #93

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    miał byc przedłużony pas , nie idzie już dojechac od Gucina ?

  14. #94
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Idzie wszystko po staremu jak narazie. Chodzi o prace na terenie bazy np wycinka pod droge,likwidacja zwałów ziemi.

  15. #95
    kris2629
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bmp4 Zobacz posta
    kris2629 jak będziesz się kiedyś wybierał daj znać to podjadę po pracy
    jade w środe 23.12,jeśli będzie zarezerwowana przestrzeń,prawdopodobnie od Gucina,ale też podjade od Czestkowa jeśli warunki terenowe pozwolą(deszcz,błoto).

  16. #96
    kris2629
    Goście

    Domyślnie

    Sory za post pod postem,ale brak edycji.
    Jutro nielotny dzień,byłem dzisiaj z obydwu stron,jeśli chodzi o prace od strony Gucina to dojazd po staremu,ale za płotem widać zmiany,wszystko wykarczowane,teren zrekultywowany i dołożone mase oświetlenia progu pasa,wygląda jak choinka w święta.


  17. #97
    Awatar nomen82

    Dołączył
    Nov 2012

    Domyślnie

    Dzis odwiedzilem Goscinne progi podplotowe. Prace z gucinowej strony zakonczone. Ale i tak wyrownanie terenu pachnie mi przedluzaniem pasa. W powietrzu 11 sztuk w dwoch turach. I albo malkontentem sie stalem albo takie wrazenie mam ze Panow Pilotow od czasu Dobrej zmiany pazdziernikowej u Steru fantazja opuscila. Ani LowQ ani HighQ od razu ladowanie,zadnego pochasania po niebie. Smutno jakos

  18. #98

    Dołączył
    Jun 2015
    Mieszka w
    EPLK

    Domyślnie

    Szczerze wątpie w przedłużanie pasa. Po pierwsze obecnie pas ma 2,8 km i wystarcza w zupełności dla największych samolotów. Po drugie wojsko musiałoby zająć drogę, naszą miejscówkę w Gucinie i wykupić jeszcze kilka działek...

  19. #99

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez watcher Zobacz posta
    Po pierwsze obecnie pas ma 2,8 km i wystarcza w zupełności dla największych samolotów.
    Pas ma 2500 metrów i przy złej pogodzie nie wystarcza dla amerykańskich F-16 (nie mają spadochronów hamujących).
    Stowarzyszenie Miłośników Lotnictwa Ziemi Łaskiej
    http://smlzl.vot.pl/

  20. #100

    Dołączył
    Jun 2015
    Mieszka w
    EPLK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez biver Zobacz posta
    Pas ma 2500 metrów i przy złej pogodzie nie wystarcza dla amerykańskich F-16 (nie mają spadochronów hamujących).
    Droga startowa ma faktycznie 2500 metrów, ja podałem długość razem z zabezpieczeniem RESA. Przy standardowym dobiegu dla F16 liczącym ok 800 metrów 2,5 km to spory zapas. Poza tym droga startowa w bazie w Aviano ma 2600 metrów, więc różnica jest niewielka.

Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. Eplk
    Refback This thread
    30-07-2014, 18:29
  2. Eplk
    Refback This thread
    29-07-2014, 21:41
  3. Eplk
    Refback This thread
    29-07-2014, 21:29
  4. Eplk
    Refback This thread
    29-07-2014, 21:24
  5. Eplk
    Refback This thread
    29-07-2014, 20:24
  6. Eplk
    Refback This thread
    29-06-2014, 10:26
  7. Eplk
    Refback This thread
    28-06-2014, 15:13
  8. Eplk
    Refback This thread
    25-06-2014, 21:45
  9. Eplk
    Refback This thread
    25-06-2014, 19:15
  10. Eplk
    Refback This thread
    25-06-2014, 08:37
  11. 24-06-2014, 11:40
  12. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 11:35
  13. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 11:29
  14. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 08:55
  15. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 07:25
  16. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 06:22
  17. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 02:04
  18. Eplk
    Refback This thread
    24-06-2014, 01:24
  19. 03-08-2011, 20:27

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •