W Radomiu ?
W Radomiu ?
040 już ma pamiątkową fotkęjest tu Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
Ostatnio edytowane przez gk4763 ; 07-12-2011 o 21:35 Powód: .
IC-R5
Po konsultacji z Tomim ,stwierdziliśmy że nieco namieszałem,jak na razie nie ma TCII-044 tylko 041![]()
Czemu mieliby uziemiać orliki? Ponoć były jakieś problemy z garminem ale ostatecznie udało się go odpowiednio skonfigurować.
Orlik
Te silniki PW z TC-II to sprawdzona konstrukcja często wybierana w tej kategorii sprzętu. Motor Walter z TC-I, nie specjalnie nadawał się do samolotu szkolno-treningowego.
Orlik
Też zdawało mi się że słychać było coś cięższego, niestety nie pamietam o której dokładnie.
Dziś w ciągu dnia odbywały się obloty Bryz, miałem przypadkiem okazję zobaczyć z Portu jednego naprawdę niezwykłego kosiaka.
Wieczorem wybrałem się pod 25, na miejscu okazało się, że lecą do nas 3 sztuki TC-II z Mińska Mazowieckiego (dzięki Tommi za sms-ka).
Na loty wystawiony był m.in. 047:
W trójce przyleciały 041 i 042 - numeru trzeciego nie udało mi się dojrzeć zza płotu (stanął zasłonięty):
![]()
![]()
![]()
![]()
swietne fotki![]()
I te trzy sztuki zostaną na EPRA ?
Mam takie pytanko. W Radomiu na przemiennie latają Tc-I i TC-II, czy nowa wersja orlika nie oznacza jakichś zmian w procesie szkolenia. To znaczy, na przykład, wstępne przeszkolenia na TC-I wszyscy, potem w zależności od wyników na TC-II z racji jego "trochę dynamiczniejszych" charakterystyk lotnych szkoliliby się tylko kandydaci predysponowani do latania na palnikach. Być może moje rozumowanie nie ma w ogóle sensu. Jeśli tak, to jaki jest sens utrzymywania jednocześnie dwóch wersji TC-I i TC-II ?. Gdzieś czytałem ( bodajże na polska-zbrojna), że bryzy i antki mają wrócić do Dęblina a do nas mają sprowadzić puszczyki. Ktoś to może potwierdzić?.
Orlik
Zakładki