Orientuje się ktoś co odleciało do Dęblina kilkanaście minut temu jako PLF 430??
Źródło: www.42blotsz.sp.mil.plDowódca 42.BLSz płk pil. dr Adam Ziółkowski podziękował instruktorom-pilotom, personelowi zabezpieczającemu i ubezpieczającemu loty, podchorążym za bezpieczne wykonanie zadań. Praktyczne szkolenie podchorążych odbywało się na samolotach PZL 130 „Orlik”, AN-2, AN – 28 „Bryza”.Podchorążowie podzieleni byli na grupy:
PZL-130„Orlik” -
- grupa 911 - nalot 1177 godzin 39 minut -16 podchorążych,
- grupa 912 - nalot 875 godzin 35 minut -12 podchorążych ,
AN-2 -
- grupa 031 - nalot 99 godzin 20 minut - 2 podchorążych,
- grupa 931 – nalot 226 godzin 40 minut - 5 podchorążych,
AN-28-„Bryza”-
- grupa 931 – 413 godzin 35 minut - 11podchorążych.
Podchorążowie łącznie na wszystkich typach samolotów uzyskali nalot 3051,54.
Orientuje się ktoś co odleciało do Dęblina kilkanaście minut temu jako PLF 430??
Pozdrawiam.
Dziś była u nas Iskra n/b 1614 (zdjęcie tylko dokumentacyjne).Chłopaki zrobili kilka procedur podejścia do lądowania do pasa 25 i po ostatnim "missed approach" odlecieli do Dęblina.Chwilkę później przez nasz MATZ przeszedł Eurocopter EC-120 SP-GRY.
Uploaded with ImageShack.us
W nasz MATZ wlatuje SP-SxD, ktoś uzupełni reg?
Macie jakiś radar czy co, że tak dobrze śledzicie te samoloty?
Dziś też pojawiła się u nas Iskra. Zadanie podobne jak wczoraj (procedura do 25 i missed approach). Tym razem w roli głównej "2005". Zdjęcie jak zwykle dokumentacyjne.
Uploaded with ImageShack.us
Od dobrych kilkudziesięciu minut w MATZ-cie jest Piper Navajo SP-FPK, wykonujący lot fotogrametryczny.
Z dzisiejszych ciekawostek dołożę jeszcze wizytę motolotni SP-MEMI z podwójnym low pass`em od 25 i 07.
Przed chwilą nad miastem na ok 100-150 metrach przeleciał Puszczyk. Po low passie obrał kurs na Dęblin.
Zakładki