Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie PZL I-22 Iryda M-93K/M-96, ANA002-04 (204)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    PZL I-22 Iryda M-93K/M-96, ANA002-04 (204)

    2. Numery taktyczne:
    204

    3. Data produkcji:
    15. 10. 1994 r. (oblot jako M-93K)
    16. 08. 1997 r. (oblot jako M-96)

    4. Data dostawy:
    Brak

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    Siły Powietrzne RP

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    126 / 98 h 21 min

    9. Uwagi:
    Przekazany do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
    Co tu napisać....

  2. #2
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    SP-PWG / 0204 w wersji M-96 prezentowana podczas pokazów lotniczych w Dęblinie 30.08.1998r.:
    http://www.airliners.net/photo/PZL-M...yda/0559471/L/
    Pozdrawiam, Piotr

  3. #3
    Awatar fulcrum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    Takie coś dzisiaj znalazłem. Jakość niestety marna.
    – A jeśli po drodze coś się zepsuje i będziemy musieli lądować przymusowo na morzu?
    – To byłoby bardzo niefortunne... – odezwał się Hassel chichocząc złośliwie.
    –Zaufajcie wtedy Panu Bogu i firmie Pratt &Whitney.

    Mapa pomników lotniczych w Polsce
    Moje zdjęcia na Flickr

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Oborniki

    Domyślnie

    Wystawa statyczna Bydgoszcz 1997

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Powinno być Bydgoszcz 1996r.

  6. #6
    Awatar SILowiec

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPDE

    Domyślnie

    Jeszce jedna nieścisłość:

    "5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    Siły Powietrzne RP
    "

    204 - nigdy nie weszła na stan SIŁ POWIETRZNYCH RP, były przepychanki między producentem a potencjalnym użytkownikiem ze wzgl. iż samolot będąc jeszcze w PZL MIELEC przechodził bardzo wiele prób w locie, m. in. próby z max. masą startową na lotnisku w Białej Podlaskiej (w miejsce rakiet w wyrzutniach umieszczono pręty obciążające), stąd więc samolot ma taki nalot -przez co nie mógł być traktowany jako samolot "nówka". Można więc traktować go jako prototyp poszczególnych wersji IRYDY, jednakże nigdy nie był przekazany JW 5256 ( 58 LPSz ), czyli ówczesnemu użytkownikowi.
    JEŚLI COŚ ROBISZ, RÓB TAK BY NIKT NIE MUSIAŁ PO TOBIE POPRAWIAĆ

  7. #7
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy



    Eksponat w Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
    Pozdrawiam, Piotr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •