Coś urwało się chyba, rozumiem że miał być jeszcze ciąg dalszy po tym "pierwotnie"? Jakby coś pisz do mnie to naniosę poprawki
1. Numer seryjny:
PZL I-22 Iryda M-96, ANA004-01 (401)
2. Numery taktyczne:
401
3. Data produkcji:
Dokończona struktura i prawie wszystkie instalacje w tym silniki
4. Data dostawy:
Brak
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
Brak danych
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Nie latał
9. Uwagi:
Pierwsza Iryda czwartej serii, pierwsza jaka została zrobiona od początku w wersji M-96, a ostatnia jaka została "w miarę" ukończona.
W listopadzie 2007 r. stała w PZL Mielec i prowadzono na niej prace.
W listopadzie 2008 r. stała na terenie lotniska w Mielcu (EPML).
Prawdopodobnie zasili Muzeum tworzone na terenie PZL. Na dzień dzisiejszy nie jest jeszcze dograna sprawa malowania. Pierwotnie wszystkie Irydy serii czwartej miały być w kamuflażu, ale że srebrna farba jest dużo tańsza to rozważa się pomalowanie maszyny tylko na srebrno lub szaro.
Co tu napisać....
Właśnie urwało się.Zamieszczone przez MaciekK84
Pierwotnie wszystkie Irydy serii czwartej mialy był w kamuflarzu, ale że srebrna farba jest dużo tańsza to rozważa się pomalowanie maszyny tylko na srebrno lub szaro.
Co tu napisać....
Poprawiłem opis. I Twoje foto linkuję: http://easy6616.easyisp.pl/zdjecie.php5?idzdjecia=978
Już na cokole w Mielcu
OPIS ZDJĘCIE Marcin Bobro
- Samolot: PZL I-22 Iryda M-96
Reg: 401
Linia: Siły Powietrzne RP
Kraj:
Lotnisko:
Po czym wnioskujesz, że to M-93K???
Pod prawym skrzydłem jest wymalowane M-93K.
Napis o niczym nie świadczy. A skoro jest to niby 0401 - to jest kadłubem "składanym" w wersji M-96
Ja nie mówię, że to m-96, ja tylko informuję o napisie
Zakładki