Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie M28 Bryza 1R bis, 1AJ008-10 (0810)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    M28 Bryza 1R bis, 1AJ008-10

    2. Numery taktyczne:
    0810

    3. Data produkcji:
    02.10.1992 r.

    4. Data dostawy:
    15.01.1999 r.
    14.03.2008 r. (jako bis)

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    15.01.1999 r. - 24.06.1999 r., JW 5576
    PZL Mielec
    24.08.2000 r. - 11.07.2001 r., JW 5576
    PZL Mielec
    25.11.2005 r. - 22.05.2007 r., JW 4650 (30. EL MW)
    PZL Mielec
    14.03 2008 r. - 31.12.2010 r., JW 4650 (30. EL MW)
    01.01.2011 r. - czas obecny, JW 4653 (30. EL MW)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.03.2000 r. - 24.03.2000 r., PZL Mielec, testy nowych silników oraz porównanie skuteczności odladzania noska i łopat śmigieł tzn. :lewy silnik-TWD-10B i śmigło AW-24AN , natomiast prawy silnik PZL-10S i śmigło Hartzell
    Od 24.08.2000 r. - pierwszy M-28 z silnikami PZL-10S i śmigłami Hartell
    Od 00.01.2001 r. - modernizowany do wersji BIS w PZL Mielec tzn: przednie podwozie chowane (wzięte z Irydy), podwozie główne łamane, zabudowa systemów specjalnych ARS-800-2, ŁS-10M, ESM-10, HYD-10, MAG-10 oraz FLIR SAPFIRE, testy aż do 25.11.2005 roku.
    28.07.2006 r. - wybudowa systemów specjalnych w PZL Mielec.
    28.08.2007 r. - ponowna zabudowa systemów specjalnych w PZL Mielec.

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:

    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 16:55 Powód: Dodano dalsze dane

  2. #2
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nr fabryczny zmieniony na AJGP1-01.
    Pozdrawiam, Piotr

  3. #3

  4. #4
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    0810 na wystawie statycznej podczas Radom Air Show 2009:
    Photos: PZL-Mielec M-28 B1Rbis Bryza Aircraft Pictures | Airliners.net
    Pozdrawiam, Piotr

  5. #5

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Data produkcji : 02.10.1992


    Użytkownicy:
    15.01.1999-24.06.1999 JW 5576
    PZL Mielec
    24.08.2000-11.07.2001 JW 5576
    PZL Mielec
    25.11.2005-22.05.2007 JW 4650
    PZL Mielec
    14.03 2008-31.12.2010 JW 4650
    01.01.2011-................ JW 4653


    Prace na samolocie wykonane poza jednostką:

    Od 03.2000 do 24.03.2000 w PZL Mielec testy nowych silników oraz porównanie skuteczności odladzania noska i łopat śmigieł tzn. :lewy silnik-TWD-10B i śmigło AW-24AN , natomiast prawy silnik PZL-10S i śmigło Hartzell
    Od 24.08.2000 pierwszy M-28 z silnikami PZL-10S i śmigłami Hartell
    Od 01.2001 modernizowany do wersji BIS w PZL Mielec tzn: przednie podwozie chowane ( wzięte z Irydy) , podwozie główne łamane , zabudowa systemów specjalnych ARS-800-2,ŁS-10M,ESM-10,HYD-10,MAG-10 oraz FLIR SAPFIRE testy aż do 25.11.2005 roku.
    28.07.2006-wybudowa systemów specjalnych w PZL Mielec
    28.08.2007 ponowna zabudowa systemów specjalnych w PZL Mielec
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 16:09 Powód: Scalenie, dzięki za informacje.

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Samolot od początku swego istnienia jest prekursorem wersji wprowadzanych do LMW. W 1997r. testowano oraz prowadzono próby kwalifikacyjne na nim awioniki i wyposażenia specjalnego dla wersji M-28B1R. W styczniu 1999r. bez wyposażenia specjalnego zostaje przejęty prze 3Dywizjon z Siemirowic.

  7. #7
    Awatar MichalWroc

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Na wystawie statycznej Radom Air Show 2011 [2011.08.28]

LinkBacks (?)

  1. 21-04-2013, 21:33
  2. 09-12-2012, 15:17
  3. 21-10-2012, 14:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •