Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie M28 Bryza 1R, 1AJ010-22 (1022)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    M28 Bryza 1R, 1AJ010-22

    2. Numery taktyczne:
    1022

    3. Data produkcji:
    00.00.1992

    4. Data dostawy:
    27.10.1994 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    27.10.1994 r. - 00.03.1998 r., JW 5576 (7. PLS MW)
    PZL Mielec
    15.03.1999 r. - 00.03.2005 r., JW 5576 (7. PLS MW)
    PZL Mielec
    12.09.2005 r. - 31.12.2010 r., JW 4650 (30 EL MW)
    01.01.2011 r. - czas obecny, JW6453

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.03.1998 r. - 15.03.1999 r., w PZL Mielec wymiana awioniki rosyjskiej na zachodnią, firmy Bendix King oraz zabudowa radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.
    W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie.

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Pierwszy egzemplarz M-28RM dla LMW , w malowaniu biało-niebieskim , z silnikami TWD10B. Wyposażony w rosyjską avionikę oraz radar morski ARS-100 produkcji PIT W-wa. W czasie testów SP-PDC.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 17:12 Powód: Uzupełnienie

  2. #2
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nr fabryczny zmieniony an AJG001-01.
    Początkowo samolot wyposażony był w radar ARS-100.
    Pozdrawiam, Piotr

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Obecnie 30 Eskadra Lotnicza z Siemirowic.
    Picasa Web Albums - Mirosław - M-28B1R 1022 ...

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Wyprodukowany w PZL Mielec w 1992r . Pierwszy egzemplarz M-28RM dla LMW , w malowaniu biało-niebieskim , z silnikami TWD10B. Wyposażony w rosyjską avionikę oraz radar morski ARS-100 produkcji PIT W-wa. W czasie testów SP-PDC .Przejęty przez były 7PLS LMW w dniu 25.10.1994r. Samolot służył do wypracowania koncepcji działania lotnictwa rozpoznawczego w MW. W 1998r. został przekazany do PZL Mielec celem wymiany avioniki rosyjskiej na zachodnią firmy Bendix King , oraz zabudowę radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.W dn. 15.03. 1999 roku przejęty ponownie przez 3 Dywizjon LMW Siemirowice. Jest to pierwszy samolot wersji M-28B1R.W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie

    Użytkownicy: 24.10.1994-...03.1998 JW 5576
    PZL Mielec
    15.03.1999-...03.2005 JW 5576
    PZL Mielec
    12.09.2005-31.12.2010 JW 4650
    01.01.2011-................ JW6453

    Prace na samolocie poza jednostką macierzystą: od ....03.1998-15.03.1999 w PZL Mielec wymiana awioniki rosyjskiej na zachodnią, firmy Bendix King oraz zabudowa radaru morskiego ARS-400 i systemu ŁS-10.
    W 2005 w czasie remontu w PZL Mielec zostało wymienione podwozie główne i przednie z rosyjskiego na czeskie.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 25-02-2011 o 17:12

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie





    18 lutego 2015 Bryza 1022 po remoncie, w nowych barwach, z nowymi śmigłami i z wymienionymi silnikami odleciała na służbę z Mielca do Siemirowic.
    Co tu napisać....

  6. #6
    Awatar kaesz

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie


    Polecamy

    Trzeba przyznać, wyszło jej to na dobre. Stare malowanie oczywiście z historycznego punktu widzenia ciekawe, ale strasznie mi się nie podobało. I wreszcie lotnictwo MW nie będzie wyglądać jak kolorowy cyrk, każdy typ inaczej pomalowany. Mi-17, Mi-2, Mi-14, teraz Bryzy, niebawem W-3, wszystkie w podobnym schemacie. Brawo

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •