Jakieś nowe info? ktos ,coś słyszał ,bo ostatnio nic tu się nie dzieje
Był.
I więcej nie będzie, bo Rzym ma go w poważaniu.
Ile W-3 zbudowano w 2016 r.? Zero, słownie 0.
Ile W-3 zbudowano w 2017 r.? Zero, jak wyżej.
Porzućcie wszelką nadzieję, którzy na coś więcej liczycie...
/p.
Jakieś nowe info? ktos ,coś słyszał ,bo ostatnio nic tu się nie dzieje
Nic się w tym wątku nie będzie działo gdyż w-3 to temat zamknięty dla świdnika, a śmigłowce dla monu to sprawa 10-cio rzędna
Są jeszcze remonty dla Czech,śmigła dla Marynarki więc coś jeszcze robią.
Coś tam jeszcze robią jednak jakość tych remontów moglismy zobaczyć 22.06 we Włoszech. Jestem ciekawy jak wygląda jakość wykonania s70i , czy jest podobnie jak z sokołami czy jednak ten montaż w mielcu jest lepszy...
Interesująca (potwierdzona) ciekawostka z forum nfow.pl
Zapewne chodzi o stronę marinetrafic.com .Ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec z stronki ... obserwujących ruch statki morskie. Na tej stronce widac loty naszych Anakond. Kazdy statek powietrzny Marynarki ma tzw MMSI
Przyklady
111261501 Anakonda 0209 nie latala od 3 tygodni,wyglada na usterke
111261502 Anakonda 0304 lata na biezaco
111261503 Anakonda 0505 w ogole nie widac chyba nieodebrana z Swidnika
111261504 Anakonda 0506 jedyna Darlowska Anakonda ostatni lot 17 sierpnia
111261505 Anakonda 0511 Najbardziej zalatana Anakonda trzymajaca dyzury na Babich Dolach.
Post z dnia 23 sierpnia Link
0505 jest w Świdniku
No ładnie zacytowali mnie z innego forum
No to jedna dobra wiadomość : podobno dziś w godzinach rannych latał W-3 wyposażony w nowe łopaty !
O cholera! A myślałem że temat nowych łopat umarł, podobno nowe łopaty +400 kg więcej ciągu także jest o co walczyć.
Ja też tak myślałem , chociaż ostatnie wypowiedzi p. Majewskiego (n/b jedna przeczy drugiej...) dawały pewną iskrę nadziei. Z tego co usłyszałem był to pierwszy lot, taki bardziej zapoznawczy - pilot nie realizował żadnych zadań , a miał jedynie obserwować zachowanie łopat w powietrzu. Jest to informacja tak na 80 % - człowiek który mi to opowiadał raczej wie co mówi, może w poniedziałek - jak będę w Świdniku dowiem się coś więcej.
Fotki zacne ,szkoda tylko że to nie nowe egzemplarze W-3
Jak tak dalej pójdzie to "nowe" Sokoły już tylko w skali 1: Ale fason trzymają dalej. Dzisiaj, Ci co słuchali radiowej Trójki, tak jak ja, pewnie "czyścili" uszy ze zdumienia słysząc nowego sponsora programu gospodarczego, którym okazał się jedyny polski zakład produkujący polskie śmigłowce
Krystowski znowu chwali jedyną Polską fabrykę śmigłowców... https://www.youtube.com/watch?v=_2Ke...st=WL&index=20
To , co pan Krystowski ma do powiedzenia to mniej więcej wszyscy wiemy. Najciekawsze natomiast jest to że w 2,17 minucie wywiadu pojawia się na ekranie fabryczny W-3 SP-SUA z nowymi łopatami. A poza tym - niech sobie p. Krystowski bredzi na zdrowie...
Targi zbrojeniowe 2017. MiÄdzynarodowy Salon PrzemysĹu Obronnego (zdjÄcia) - Dziennik WschodniNie zabrakło tam również lubelskich akcentów.
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Na stoisku naszego ulubionego koncernu tzn. Leonardo znalazła się taka fajna makietka... Szkoda , że kariera tej maszynki skończy się na makiecie.
Nie jest to co prawda nic nowego, bo widziałem ją już ładnych parę lat temu w Instytucie Lotnictwa na wieczorze otwartym (dwa dolne zdjęcia) , ale od tamtej pory nic się nie zmieniło. Tylko teraz nie było na stoisku Leonarda nikogo kto po polsku potrafiłby powiedzieć coś sensownego na jej temat. Tak międzynarodowy koncern dba o zwiedzających.
I z wywiadu p. Krystowskiego wyciągnąłem dwie korzyści:
Zobaczyłem W-3 z nowymi łopatami:
I przekonałem się,że 2 "irackie " W-3 niestety - nie poleciały do Wietnamu ale dalej straszą na hangarze:
Ja wiem ,że są to maszyny formalnie należące do "Bumaru" ale czemu Bumar woli płacić za ich składowanie i okresowe przeglądy zamiast pogonić je - choćby Banderowcom na Ukrainę i pozbyć się problemu tego już nie ogarniam. Czy tam też lubią marnować pieniądze ,zamiast je zarabiać?
Ten pokładowo-torpedowy W-3 to przeróbka modelu klasycznej Anakondy n\b 0506, która od lat pojawiała się na targach zbrojeniowych.
Mój skromny blog o pomorskich militariach i nie tylko
http://odwaszegofotokorespondenta.blogspot.com
Portal historyczny
http://wiekdwudziesty.pl
Zakładki