1. Numer seryjny:
PZL-130 Orlik TC-I/II 03950038
2. Numery taktyczne:
038
3. Data produkcji:
1995
4. Data dostawy:
(po modernizacji 200?)
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
42 Baza Lotnictwa Szkolnego Radom
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Modernizacja do standardu TC-II w EADS PZL Warszawa-Okęcie
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
01.02.2012, ppłk.pil. Piotr Romanowski, kpt.pil. Dariusz Stachurski
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Samolot produkowany bezpośrednio w wersji TC-I. Samolot uszkodzony po awaryjnym lądowaniu na pasie trawiastym z powodu niemożliwości wypuszczenia głównej goleni podwozia. Załoga nie odniosła obrażeń.
Wstrzymałbym się z pkt. 7 w opisie samolotu (ostatni lot). Samolot jest tylko "podszlifowany" od spodu po tym niefortunnym lądowaniu i raczej wróci do służby.
W takim razie proszę o edycję tego punktu.
Wszystko (ostatnie loty, dodanie poprzednich użytkowników i dat, poprawienie numerów seryjnych) załatwię za jednym zamachem, żeby pracy nie mnożyć. W weekend przysiądę do tego.
Zmieniony numer seryjny na: 04950038
Dobre wieści dla tego Orlika. W piątek został przewieziony do zakładów EADS, gdzie zostanie doprowadzony do stanu lotnego.
No i co z tym samolocikiem ? Wyremontowali go wreszcie ?
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Zakładki