2Likes
-
Mi-14PŁ, A1012 (1012)
Polecamy
1. Numer seryjny:
Mi-14PŁ, A1012
2. Numery taktyczne:
1012
3. Data produkcji:
29.09.1983 r.
4. Data dostawy:
29.10.1983 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
03.01.1984 r. - 01.07.1988 r., JW 1470 (16 pls MW)
01.07.1988 r. - 01.04.1991 r., JW 5576 (7 pls MW)
01.04.1991 r. - 01.07.1995 r., JW 1880 (40 ezopir MW)
01.07.1995 r. - 01.01.2003 r., JW 4061 (2 dl MW)
01.01.2003 r. - 00.00.0000 r., JW 4649 (29 el MW)
6. Prace na śmigłowcu wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 30.01.1991 r., Sewastopol ZSRR (I remont główny),
01.09.1997 r. - 12.03.1999 r., WZL-1 (II remont główny),
11.04.2008 r. - 00.00.0000 r., WZL-1 (III remont główny).
Przebazowany do WZL-1 27.02.2008 r. Przebudowywany na śmigłowiec poszukiwawczo-ratowniczy.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Śmigłowiec w użyciu.
-
Moderator
1012 na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu - Sadkowie 30.08.2003r.:
http://www.airliners.net/open.file/0447100/L/
-
Nasz przyjaciel "Płetwal" czy "Orka" lada dzień odbędzie swój ostatni do WZL-1 lot jako "Orka" przyczyna remont
-
-
-
Senior Screener
-
6. Prace na śmigłowcu wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 30.01.1991 r., Sewastopol ZSRR (I remont główny),
01.09.1997 r. - 12.03.1999 r., WZL-1 (II remont główny),
11.04.2008 r. - 00.00.0000 r., WZL-1 (III remont główny).
Przebazowany do WZL-1 27.02.2008 r. Przebudowywany na śmigłowiec poszukiwawczo-ratowniczy.
-
-
-
To ciekawa informacja od kolegi chazka.Jak rozumiem 1012 jako pierwszy będzie przerobiony a potem 1009.Jest to odległy termin,wydawało mi się że prace na pierwszym ścu miały być skończone do końca tego roku.Wracając do drzwi -jak ma sie to do wycinania wręg i zabudowania wciągarki łpg-300?Podobno w pracach tych uczestniczą Ukraińcy?
-
W nowej skrzydlatej (Lipiec 2010) jest artykuł o przebudowie 1012 z PŁ na PŁ/R. Ciekawa fota z artykułu jest na stronie altairu (poniżej) jest też wzmianka o 1009 i jego fota.
Artykuł w necie: Altair - SP 07/2010 - Gruntowna przebudowa
Fota z powyższego artykułu, przedstawia przebudowany 1012 na próbach fabrycznych. Ten nosek na dziobie to nowy radar pogodowy. Co z miejscem po starej bulwie?
Ma ktoś inne zdjęcia?
-
-
-
Ludzie, jest tak gorąco na dworze, nie podgrzewajcie atmosfery podzielcie się fotami. Daleko mam do Darłowa.
-
Tak z ciekawości, jak oblot?
-
proszę. od kilku dni lata mi po moim niebie i warkocze ;-)
Ostatnio edytowane przez bosman ; 13-08-2010 o 22:15
Powód: literówka ;-)
-
-
lubię :] ale skutecznie zagłuszają mi go testy mi 24 ;-)
-
Maszyna wróci na deski kreślarskie, czy w tej konfiguracji jednak zostanie przepchnięta do LMW ?
-
Polecamy
podzielcie się informacjami. Coś nie tak w testach wychodzi?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki