-
Mi-14PS, A1015 (1015)
Polecamy

1. Numer seryjny:
Mi-14PS, A1015
2. Numery taktyczne:
1015
3. Data produkcji:
22.12.1983 r.
4. Data dostawy:
27.02.1984 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
03.04.1984 r. - 00.00.1987 r., JW 1470 (16 pls MW)
6. Prace na śmigłowcu wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
10.05.1987 r., Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Rozbity podczas lądowania pod Kutnem.
-
Relacja od kogoś z załogi, nie pamiętam od kogo. Wywiało im z kabiny mapę. Czasy były takie ze mapa rzecz tajna i za zgubienie sąd. Zrobili za ciasny skręt, zwaliło ich na ziemię. W ostatniej chwili, pilot zdążył przesunąć dźwignię podwozia, które wysuwając się zdążyło zamortyzować upadek, pewnie dlatego przeżyli. Po kilku dniach poszukiwania, znaleźli mapę w kartoflisku.
http://members.lycos.co.uk/bunkry/lo.../kraksy/11.jpg
http://members.lycos.co.uk/bunkry/lo.../kraksy/12.jpg
Nie jestem autorem zdjęć. Pochodzą z mojej strony, znalazłem je w różnych miejscach lub dostałem od autora.
PS: Zapomniałem dopisać, że lecieli do Dęblina w jakimś celu. Nazwisko pilota znam, ale nie wiem co sądzi o opublikowaniu. Kiedyś postaram się zapytać czy można, może jeszcze jakieś szczegóły poda.
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki