Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar Robert

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMI

    Domyślnie Su-22M4, 23005 (3005)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Su-22M4, 23005

    2. Numer taktyczny:
    3005

    3. Data produkcji:
    01.04.1984 r.

    4. Data dostawy:
    28.08.1984 r.

    5. Okres użytkowania i użytkownicy:
    28.08.1984 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
    21.02.1994 r. - 06.04.1998 r., JW 1316 (6 plmb)
    06.04.1988 r. - 25.03.1999 r., JW 1462 (7 plbr)
    25.03.1999 r. - 31.12.1999 r., JW 1958 (40 plmb)
    01.01.2000 r. - 10.03.2003 r., JW 3257 (39 elt)
    10.03.2003 r. - 13.12.2006 r., JW 3253 (8 elt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.00.0000 r. - 21.02.1994 r., WZL-2 (I remont główny)

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    11.12.2003 r., ppłk pil. inż. Roman Farian

    8. Ilość lądowań i nalot:
    1863, 1338 h 16 min.

    9. Uwagi:
    Pierwszy dostarczony do Polski Su-22M4. Po oblocie został skierowany do COSSTWL celem zabezpieczenia szkolenia personelu technicznego. Zdjęty z ewidencji 13 grudnia 2001 r. i przekazany do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. W dniu 14 grudnia 2006 r. drogą kołową na niskopodwoziowych lawetach przetransportowany do Krakowa. Tam przy udziale ekipy z 8 elt został zmontowany i stanął jako jeden z eksponatów.
    __________________________
    Kosmodrom Mirosławiec 8 SQN

  2. #2

  3. #3
    Awatar smialus

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Pyrzyce, EPSC, EPKG

    Domyślnie

    Jest to pierwszy dostarczny Su do Polski w wersji M4. Po oblataniu byl skierowany do Oleśnicy celem zabezpieczenia szkolenia grup techników
    Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
    Твое DŚ

  4. #4
    Awatar smialus

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Pyrzyce, EPSC, EPKG

    Domyślnie

    Samolot na Zlocie Dowódców w 1994 na lotnisku w Krzesinach

    Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
    Твое DŚ

  5. #5
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Czy będąc w Świdwinie nie latał w 39 elt, a nie 40?

  6. #6
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Raczej na pewno w 39elt. Dla 40elt był za stary.
    Ciekawostką jest fakt, że kiedy odlatywał z Piły, pilot wystartował przy kącie skosu skrzydła 63º. To był bardzo długi rozbieg (coś jak Su-7).

  7. #7
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Użytkowany w 6plmb do kwietnia 1998 r., skąd odleciał 06.04.1998 do 40plmb (razem z 9615).

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Dębica

    Domyślnie


  9. #9
    Awatar Bery

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Powiedz Litwinom, niech mię czekają z tabaką
    Częstochowską, nie biorę innej, tylko taką

    ---------


  10. #10
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Na remont do Bydgoszczy odleciał z Piły 15.02.1993 r. Data demontażu w WZL 15.03.1993 r.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •