Proszę trzymać się ustalonego dla tego działu JEDNOLITEGO SCHEMATU dotyczącego publikacji postów.
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 30201
2. Numer taktyczny:
3201
3. Data produkcji:
01.02.1986 r.
4. Data dostawy:
00.00.1986 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1986 r. - 00.00.1993 r., JW 1462 (7 plbr)
00.00.1993 r. - 00.00.1999 r., JW 4499 (8 plmb)
19.12.2000 r. - 00.00.0000 r., JW 3289 (40 elt) (?)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.1999 r. - 19.12.2000 r., WZL-2 (remont główny)
00.00.2007 r. - 00.00.0000 r., WZL-2, był 17.11.2007 r.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Proszę trzymać się ustalonego dla tego działu JEDNOLITEGO SCHEMATU dotyczącego publikacji postów.
Zdjęcie w locie z Bydgoszczy, 2007 r.: http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...58286&nseq=118
Najpierw w 7 plb-r do 1993, następnie 1993-1999 - 8 plmb, od 2000 w 8 elt.
Z 8plmb na pewno trafił do Świdwina, jeśli się nie mylę to do 40elt (w międzyczasie zaliczając remont); po czym powrócił do Mirosławca ale już do 8elt.
Z Mirosławca do Świdwina odleciał 24.02.1999 r., czyli jeszcze do 40plmb.
Zakładki