W kwietniu 2004 przekazany do Tartu Aviation Museum w Estonii.
http://www.airliners.net/photo/Polan...1249804&size=L
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 23212
2. Numer taktyczny:
3212
3. Data produkcji:
01.02.1984 r.
4. Data dostawy:
00.00.1984 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1984 r. - 00.12.1988 r., JW 1316 (6 plmb)
00.12.1988 r. - 00.00.1996 r., JW 4499 (8 plmb)
27.11.1996 r. - 01.01.2000 r., JW 4499 (8 plmb)
01.01.2000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.1996 r. - 27.11.1996 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
W kwietniu 2004 r. przekazany do Tartu Aviation Museum w Estonii.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
W kwietniu 2004 przekazany do Tartu Aviation Museum w Estonii.
http://www.airliners.net/photo/Polan...1249804&size=L
Ciekawostką jest to, że ten samolot nigdy nie latał z dzikiem. Został on namalowany po wycofaniu samolotu z eksploatacji.
Do grudnia 1988 r. latał w 6plmb, następnie przekazany do 8plmb (razem z 7206), po reorganizacji 8elt.
Eesti Lennundusmuuseum
Ciekawa galeria z transportu i montażu Su-22 na terenie muzeum w Tartu. Estończycy postarali się nawet o lekkie zadaszenie.
Ostatnio edytowane przez JacekB ; 24-05-2010 o 22:39 Powód: następnym razem wywalę za taką pisownię.
Zakładki