6plmb > 7plbr > 8plmb > 8elt
Nielot, stoi w Mirosławcu.
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 23911
2. Numer taktyczny:
3911
3. Data produkcji:
30.04.1984 r.
4. Data dostawy:
00.00.1984 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1984 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 1462 (7 plbr)
00.00.0000 r. - 01.01.2000 r., JW 4499 (8 plmb)
01.01.2000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 24.08.1993 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Pierwszy Su-22M4, który wrócił z remontu w nowym kamuflażu. Obecnie egzemplarz nielotny na lotnisku Mirosławiec.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
6plmb > 7plbr > 8plmb > 8elt
Nielot, stoi w Mirosławcu.
Witam
Fotka zrobiona w Bydgoszczy w 1993 roku już po remoncie w WZL-2.
Pozdrawiam.
Użytkowany w 6plmb do grudnia 1997 r., skąd odleciał (15 lub 17.12.1997) do 7plbr. Następnie 25.02 1999 r. przyleciał do 8plmb, gdzie po reorganizacji (8elt) zakończył latanie.
11.09.2000 r. odwiedził wraz z 3 innymi maszynami 8elt (3212, 3213, 7206) lotnisko w Pile. Po odtworzeniu gotowości powrót do Mirosławca. Były to ostatnie lądowania i starty Su-22 na tym lotnisku.
Zakładki