Nielot, stoi w Mirosławcu.
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 23214
2. Numer taktyczny:
3214
3. Data produkcji:
00.00.1984 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 24.04.1997 r., WZL-2 (I remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Obecnie egzemplarz nielotny na lotnisku Mirosławiec.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Użytkowany w 6plmb do połowy 1996 r., skąd odleciał na remont do WZL-2 (demontaż 30.07.1996). Po remoncie poleciał do 7plbr. Następnie 20.01.1999 r. przyleciał do 8plmb, gdzie po reorganizacji (8elt) zakończył latanie.
Pierwszy Su-22 pomalowany w aktualnie obowiązujący wzór kamuflażu.
Pozdrawiam - Paweł
>> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>
Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze
Fotel katapultowy, który posiada pochodzi z samolotu 104 z I kabiny.
Do remontu widniał na nim napis 66104-I.
Oryginalny fotel został wykorzystany podczas katapultowania się załogi 104 w grudniu 89 r.
Tak się złożyło, że był tam akurat zabudowany (chyba jedyna znana zamiana foteli).
Oryginalny fotel z samolotu 3214 był czasowo na samolocie 104 i w momencie katapultowania został zużyty. W związku z tym na 3214 zabudowano stojący w hangarze fotel ze 104, który pozostał na nim do końca służby.
To chyba jedyny przypadek, w którym zamieniono fotel między samolotami w czasie eksploatacji.
Z tego co wiem fotele także wymieniono na samolocie 707 ale zrobili to rosyjscy serwisanci (przywiezione z ZSRR) na nasze żądanie. Pierwotnie były tam fotele takie jak na samolotach 37 i 38 serii, a tych wtedy jeszcze nie posiadaliśmy.
Zakładki