Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar smialus

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Pyrzyce, EPSC, EPKG

    Domyślnie Su-22M4, 23214 (3214)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Su-22M4, 23214

    2. Numer taktyczny:
    3214

    3. Data produkcji:
    00.00.1984 r.

    4. Data dostawy:
    00.00.1985 r.

    5. Okres użytkowania i użytkownicy:
    00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
    00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.00.0000 r. - 24.04.1997 r., WZL-2 (I remont główny)

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Obecnie egzemplarz nielotny na lotnisku Mirosławiec.
    Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
    Твое DŚ

  2. #2
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Nielot, stoi w Mirosławcu.

  3. #3
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Użytkowany w 6plmb do połowy 1996 r., skąd odleciał na remont do WZL-2 (demontaż 30.07.1996). Po remoncie poleciał do 7plbr. Następnie 20.01.1999 r. przyleciał do 8plmb, gdzie po reorganizacji (8elt) zakończył latanie.

    Pierwszy Su-22 pomalowany w aktualnie obowiązujący wzór kamuflażu.

  4. #4
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie

    Pocztówka, foto L. Wróblewski

    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze

  5. #5
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Fotel katapultowy, który posiada pochodzi z samolotu 104 z I kabiny.
    Do remontu widniał na nim napis 66104-I.
    Oryginalny fotel został wykorzystany podczas katapultowania się załogi 104 w grudniu 89 r.
    Tak się złożyło, że był tam akurat zabudowany (chyba jedyna znana zamiana foteli).

  6. #6
    Awatar Grzegorz5710

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPGL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voy Zobacz posta
    Oryginalny fotel został wykorzystany podczas katapultowania się załogi 104 w grudniu 89 r.
    Nie sądzę aby fotel, który był w użyciu był powtórnie zabudowany na inny samolot.

  7. #7
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Oryginalny fotel z samolotu 3214 był czasowo na samolocie 104 i w momencie katapultowania został zużyty. W związku z tym na 3214 zabudowano stojący w hangarze fotel ze 104, który pozostał na nim do końca służby.
    To chyba jedyny przypadek, w którym zamieniono fotel między samolotami w czasie eksploatacji.

    Z tego co wiem fotele także wymieniono na samolocie 707 ale zrobili to rosyjscy serwisanci (przywiezione z ZSRR) na nasze żądanie. Pierwotnie były tam fotele takie jak na samolotach 37 i 38 serii, a tych wtedy jeszcze nie posiadaliśmy.

  8. #8
    Awatar Grzegorz5710

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPGL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez voy Zobacz posta
    Oryginalny fotel z samolotu 3214 był czasowo na samolocie 104
    Teraz wszystko jest jasne
    Choć osobiście dziwię się takiej zamianie no ale medycyna zna różne przypadki


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •