Znalezione w sieci i datowane na 1988 r. 6 plmb Piła:
http://www.n-e-c.ru/foxbat/maks/su22...su22_poland008
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 23215
2. Numer taktyczny:
3215
3. Data produkcji:
01.05.1984 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
00.00.0000 r. - 01.01.2000 r., JW 1462 (7 plbr)
01.01.2000 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 20.12.1994 r., WZL-2 (I remont główny)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., WZL-2, był 17.11.2007 r.
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Znalezione w sieci i datowane na 1988 r. 6 plmb Piła:
http://www.n-e-c.ru/foxbat/maks/su22...su22_poland008
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Jesienią 2007 był w WZL-2 w Bydgoszczy: http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...112268&nseq=25
Użytkowany w 6plmb do grudnia 1997 r., skąd odleciał 17.12.1997 do 7plbr. Następnie 12.02 1999 r. przyleciał do 8plmb, gdzie po reorganizacji (8elt) lata do dzisiaj.
Na drugi remont zawieziony podobnie jak 4604 na początku 2002 r. (demontaż w WZL-2 21.05.2002).
Zakładki