7308 z 7.elt na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu - Sadkowie 30.08.2003r.:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0451468/L/
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 27308
2. Numer taktyczny:
7308
3. Data produkcji:
01.04.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.12.1997 r., JW 1316 (6 plmb)
13.07.2001 r. - 00.00.0000 r., JW 3388 (7 elt), był 30.08.2003 r.
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3289 (40 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.12.1997 r. - 13.07.2001 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
7308 z 7.elt na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu - Sadkowie 30.08.2003r.:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0451468/L/
Pozdrawiam, Piotr
Obecnie w 40 ELT Świdwin. Zachowuje "powidzkie barwy" (żółte numery i liski)
Na pewno nie do 1999 r.
O ile pamiętam, to w grudniu 1997 r. poleciał z 6plmb do Bydgoszczy na remont. Pozostawał tam dość długo w "ogródku" razem z kilkoma innymi Su-22.
Ale remont przechodził dopiero w 2001 r., ale faktycznie odleciał z Piły 17(chyba) grudnia 1997, mój błąd sorki. Ale niestety tak to jest jak się natrafia na 2 wykluczające się informacje, ale teraz napewno grudzień 1997.
Z Piły do Bydgoszczy odleciał 08.01.1998.
Info pewne na 100%
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6248937&nseq=2
późnym wieczorem w Świdwinie
Użytkowany w 6plmb do stycznia 1998 r., skąd odleciał 08.01.1998 do WZL-2. Po remoncie, na który czekał dość długo (demontaż 08.06.2000) poleciał do Powidza.
Zakładki