Obecnie 40 ELT Świdwin.
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 27411
2. Numer taktyczny:
7411
3. Data produkcji:
01.04.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
00.00.0000 r. - 31.01.2008 r., JW 3388 (7 elt)
31.01.2008 r. - 00.00.0000 r., JW 3289 (40 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 20.06.1994 r., WZL-2 (I remont)
00.00.0000 r. - 24.11.2004 r., WZL-2 (II remont)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Ostatnio edytowane przez MaciekK84 ; 25-12-2009 o 14:39
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
wieczorny start w świdwinie:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6248933&nseq=5
Użytkowany w 6plmb do grudnia 1998 r., skąd odleciał (15 lub 17.12.1998) do 40plmb.
Oczywiście grudzień 1997 - za szybko pisane.Użytkowany w 6plmb do grudnia 1998 r., skąd odleciał (15 lub 17.12.1998) do 40plmb.
Ławica 1989 mła Zenit TTL:
To był samolot, na którym wykonałem swoją pierwszą obsługę w Pile w grudniu 1988r. Szkoda, że piszący na samolocie przebieg służby tego egzemplarza wykazał się takim brakiem wiedzy.
Zakładki