Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Awatar smialus

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Pyrzyce, EPSC, EPKG

    Domyślnie Su-22M4, 28001 (8001)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Su-22M4, 28001

    2. Numer taktyczny:
    8001

    3. Data produkcji:
    00.00.1985 r.

    4. Data dostawy:
    00.00.1985 r.

    5. Okres użytkowania i użytkownicy:
    00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1958 (40 plmb)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.00.0000 r. - 12.04.1995 r., WZL-2 (remont główny)

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    07.08.1990 r. podczas lądowania wypadł z pasa. Uszkodzony w 1991 r. przekazany do Oleśnicy. Przetransportowany drogą kołową holowany przez samochód ciężarowy po zdemontowaniu skrzydeł i stateczników.
    Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
    Твое DŚ

  2. #2
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    22 (ex 8001) jako eksponat na lotnisku Radom - Sadków:
    http://www.airliners.net/photo/Polan...2M4/0446825/L/
    Pozdrawiam, Piotr

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    OPAL

    Domyślnie

    To jak to jest, najpierw uszkodzony i przekazany do Oleśnicy, a później remont główny?

  4. #4
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Podczas lądowania samolot wytoczył się za pas łamiąc przednią goleń i niszcząc część nosową. W taki sposób zakończył latanie. Po wstępnej naprawie przekazany w 1991 do Oleśnicy jako pomoc dydaktyczna. Oczywiście nie był remontowany.

  5. #5
    Awatar Fryzjer

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Siemiatycze

    Domyślnie


    Polecamy

    15.08.2012 Dęblin

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •