22 (ex 8001) jako eksponat na lotnisku Radom - Sadków:
http://www.airliners.net/photo/Polan...2M4/0446825/L/
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 28001
2. Numer taktyczny:
8001
3. Data produkcji:
00.00.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1958 (40 plmb)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 12.04.1995 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
07.08.1990 r. podczas lądowania wypadł z pasa. Uszkodzony w 1991 r. przekazany do Oleśnicy. Przetransportowany drogą kołową holowany przez samochód ciężarowy po zdemontowaniu skrzydeł i stateczników.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
22 (ex 8001) jako eksponat na lotnisku Radom - Sadków:
http://www.airliners.net/photo/Polan...2M4/0446825/L/
Pozdrawiam, Piotr
To jak to jest, najpierw uszkodzony i przekazany do Oleśnicy, a później remont główny?
Podczas lądowania samolot wytoczył się za pas łamiąc przednią goleń i niszcząc część nosową. W taki sposób zakończył latanie. Po wstępnej naprawie przekazany w 1991 do Oleśnicy jako pomoc dydaktyczna. Oczywiście nie był remontowany.
Zakładki