9306 z 7.elt na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu - Sadkowie 07.09.2002r.:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0281345/L/
i rok później podczas pokazu dynamicznego:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0444072/L/
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 29306
2. Numer taktyczny:
9306
3. Data produkcji:
01.11.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1986 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1986 r. - 00.00.0000 r., JW 1958 (40 plmb)
30.12.1998 r. - 00.09.1999 r., JW 1958 (40 plmb)
00.09.1999 r. - 01.01.2000 r., JW 1462 (7 plbr)
01.01.2000 r. - 00.06.2000 r., JW 0000 (Świdwin)
00.06.2000 r. - 00.00.0000 r., JW 3388 (7 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 30.12.1998 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
W czasie remontu w 1998 r. jako pierwszy otrzymał odbiornik GPS i TACAN.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
9306 z 7.elt na wystawie statycznej podczas pokazów lotniczych w Radomiu - Sadkowie 07.09.2002r.:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0281345/L/
i rok później podczas pokazu dynamicznego:
http://www.airliners.net/photo/Polan...M-4/0444072/L/
Pozdrawiam, Piotr
Z moich informacji wynika, że 8elt Mirosławiec.
Zamienili się za 3817, ponieważ 9306 może latać z KKR-em, a 40 ma je w posiadaniu.Zamieszczone przez voy
Do września 1999 w 40 plmb, od września 1999 do stycznia 2000 w 7 plb-r,
od stycznia 2000 do czerwca 2000 w 39 elt/40 elt, od czerwca 2000 w 7 elt...
W moim zbiorze znalazlem fotke suczki 9306 z oblotow w bydgoszczy po pracach w WZL 2
Zakładki