Nielot, stoi na strefie w Powidzu.
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 27003
2. Numer taktyczny:
7003
3. Data produkcji:
01.03.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 17.12.1997 r., JW 1316 (6 plmb)
17.12.1997 r. - 00.00.0000 r., JW 1958 (40 plmb)
00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3388 (7 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 18.04.1996 r., WZL-2 (remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Obecnie egzemplarz nielotny na lotnisku Powidz.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Użytkowany w 6plmb do grudnia 1997 r., skąd odleciał 17.12.1997 do 40plmb.
Samolot aktualnie został przewieziony do Krosna.
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Jasne, jutro będą. Samolot jest nieco zdemontowany (Kadłub na podstawkach, skrzydła i usterzenie leżą obok), ale w tym, najpóźniej w przyszłym tygodniu powinni się pojawić "monterzy".
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
"Monterów" to ja bardzo dobrze znam. 8) Jeden Pan napewno bedzie z kamerą.
Zatem możesz go ostrzec, żeby nie był zaskoczony, jak wokół będzie się plątał taki jeden z aparatem
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
OPIS ZDJĘCIE Rafał Bożek
- Samolot: Sukhoi Su-22M4 Fitter
Reg: 7003
Linia: Siły Powietrzne RP
Kraj: Polska
Lotnisko: EPKR
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Samolot i właściciel
Sukhoi Su-22M4
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Krosno ( EPKR)Data /REG / CN
10.05.2015 / 7003 / 27003Autor
arnoo (EPKT_Spotters)
Samolot i właściciel
Sukhoi Su-22M4
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Krosno ( EPKR)Data /REG / CN
20.03.2015 / 7003 / 27003Autor
Bartek Kolanko (EPKR Spotters)
Za AEROMAX 12/2016:
Data przyjęcia(dostawy): 04.07.1985
Remont: 24.04.1995 - 20.05.1996.
Zakładki