Obecnie po oblocie w WZL-2. Wróci do 8 ELT w Mirosławcu.
1. Numer seryjny:
Su-22UM3K, 17532369001
2. Numer taktyczny:
001
3. Data produkcji:
01.12.1985 r.
4. Data dostawy:
00.00.1986 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1986 r. - 00.00.0000 r., JW 1462 (7 plbr)
00.00.2008 r. - 00.00.0000 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.0000 r. - 14.03.1994 r., WZL-2 (remont główny)
00.00.2007 r. - 00.00.2008 r., WZL-2
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
I skończyła w Mirosławcu - teraz na hangarze GOT szykowana na wersję pomnikową!! 28 sierpnia stanie w Mirosławcu - w mieście na pomniku.
Mam takie pytanie bo nie rozumiem, opłaca się remontować samolot który będzie latał 2 lata?
Polska to jest dziwny kraj - czy coś jeszcze można do tego dopisać??? Pamiętam sytuację gdy w jednym z pułków latających na Mi-24 przyjechał Pan z Wa-wy i kazał skasować dwa śmigłowce - konkretne numery. Nie pomogło tłumaczenie techników, że mogą jeszcze iść na remont - konkretnie te i już. Za dwa tygodnie przyszły "kwity" też z Wa-wy tylko z innej komórki, by wysłać do WZL-1 śmigłowce na remont i to właśnie te, które poprzednik osobiście kazał zutylizować!!!
Stoi sobie "Bidula" w centrum obok T-34
Zakładki