Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Awatar smialus

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Pyrzyce, EPSC, EPKG

    Domyślnie Su-22UM3K, 17532368305 (305; 8305)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Su-22UM3K, 17532368305

    2. Numer taktyczny:
    305
    8305

    3. Data produkcji:
    01.06.1985 r.

    4. Data dostawy:
    00.00.1985 r.

    5. Okres użytkowania i użytkownicy:
    00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1462 (7 plbr)
    00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW 3326 (6 elt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.00.0000 r. - 14.04.1993 r., WZL-2 (remont główny)

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Jedyna sparka latająca przez pewien czas z czterocyfrowym numerem taktycznym. Obecnie egzemplarz nielotny na lotnisku Powidz. Jej stożek otrzymała sparka 707.
    Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
    Твое DŚ

  2. #2
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Nielot, stoi na strefie 33 BLot. Jej stożek otrzymała szparka 707.

  3. #3
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Mozna dopowiedzieć, że to jedyna szparka, która przez pewien czas latała z czterocyfrowym numerem bocznym - 8305. Spowodowane to było tym, iż w jednym pułku latały dwie szparki o numerze bocznym 305, w ten sposób odróżniono je od siebie...

  4. #4
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Ostatnia jednostka to 6 elt, nigdy nie latała w 7 elt

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    południe

    Domyślnie

    01.01.2000r - 14.10.2002 na stanie 6.elt. Mam informację, że po tym terminie został przekazany na stan AMW.

  6. #6
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Tak to prawda. Od tego czasu w AMW.

  7. #7
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie

    Z książki Armada 21 - Su-17:
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze

  8. #8
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że na początku latała w 40plmb. Jest nawet w sieci gdzieś zdjęcie z przebazowania do NRD.

  9. #9
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Istnieje takie zdjęcie, a wiele osób myli 68 305 i 66 305 i opisuję tą fotkę jakoby była na nim pilska 305-ka.

  10. #10
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Istnieje takie zdjęcie, a wiele osób myli 68 305 i 66 305 i opisuję tą fotkę jakoby była na nim pilska 305-ka.
    Być może dlatego, że 66305 także była w NRD (1989r.) w ramach wymiany eskadr.
    Łatwo je jednak odróżnić (pomijając malowanie); samoloty z 40plmb numery boczne miały bardziej odsunięte od klapek przeciwpompażowych (ok. 1 cyfrę).

  11. #11
    Awatar Pawel_2404

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wszędzie mnie pełno

    Domyślnie

    Wymiana eskadr była w 1988 roku(chyba że były dwie)

  12. #12
    voy
    voy jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Wymiana eskadr była w 1988 roku(chyba że były dwie)
    Eskadra z 6plmb była w NRD (lotnisko Laage koło Rostocku) w 1989 r. (sierpień/wrzesień - tuż przed upadkiem muru).
    Jeżeli chodzi o 40plmb - to nie znam daty.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •