W 2005 r. przekazany jako eksponat z 8elt do 23BLot. w Mińsku Mazowieckim.
http://www.airliners.net/photo/Polan...1113467&size=L
1. Numer seryjny:
Su-22M4, 24605
2. Numer taktyczny:
4605
3. Data produkcji:
01.05.1984 r.
4. Data dostawy:
00.00.1985 r.
5. Okres użytkowania i użytkownicy:
00.00.1985 r. - 00.00.0000 r., JW 1316 (6 plmb)
00.00.0000 r. - 00.00.2005 r., JW 3253 (8 elt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
19.07.1989 r. - 24.04.1991 r., WZL-2 (I remont główny)
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Pierwszy Su-22M4 wyremontowany w WZL-2. W 2005 r. przekazany do 23 BL w Mińsku Mazowieckim jako eksponat.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
W 2005 r. przekazany jako eksponat z 8elt do 23BLot. w Mińsku Mazowieckim.
http://www.airliners.net/photo/Polan...1113467&size=L
Druga strona, z tygryskiem:
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6174217
Pare fotek tej wspaniałej maszyny:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...1b7759211.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...333d50508.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...a44c093de.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...a19132de2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...635b09191.html
Mam też zdjęcie 4605 z lat gdy stacjonowała w Pile, ale musze mieć sprawny skaner by wrzucić do komputera
Użytkowany w 6plmb do grudnia 1998 r., skąd odleciał (15 lub 17.12.1998) do 7plbr. Następnie 25.02 1999 r. przyleciał do 8plmb, gdzie po reorganizacji (8elt) zakończył latanie. W lipcu 2005 r. przewieziony do Mińska Maz.
Oczywiście grudzień 1997 - nie mogłem już poprawić.Użytkowany w 6plmb do grudnia 1998 r., skąd odleciał (15 lub 17.12.1998) do 7plbr.
Stan z ostatniej zimy:
Samolot i właściciel
Sukhoi Su-22M4Lotnisko
Poland: Minsk Mazowiecki ( EPMM)Data /REG / CN
15.02.2011 / 4605 / 24605Autor
Przemysław "Drzemi" Rost
Zakładki