Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree2Likes
  • 2 Post By Tomek Kowalski

Wątek: Su-7BKŁ, 6017 (17)

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie Su-7BKŁ, 6017 (17)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Su-7BKŁ, 6017

    2. Numery taktyczne:
    17

    3. Data produkcji:
    31.03.1966 r.

    4. Data dostawy:
    07.07.1966 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    07.07.1966 r. - 04.05.1967 r., JW 3117 (5 plm-b)
    04.05.1967 r. - 00.09.1988 r., JW 3117 (3 plm-b)
    00.09.1988 r. - 17.07.1990 r., JW 3117 (3 lpsz-b)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Eksponat w muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.

  2. #2
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie


  3. #3
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie

    Z książki Sukhoi Fitters in action, 17 w tle:
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze

  4. #4
    Awatar Sawicz

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Witkowo

    Domyślnie

    Ostatni lot:

    17.07.1990 (do Mierzęcic)

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Kilka zdjęć z ostatniego "głaskania" maszyny







    To bardzo urokliwa maszyna

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Tomek Kowalski Bardzo mnie cieszy rozpoczęcie prac przy tym samolocie Możesz zdradzić jaki będzie zakres prac odrestaurowania "Suczki"?? Zauważyłem też częściowo uchyloną kabinę, jest możliwość zrobienia fotek kokpitu i wstawienie na forum??

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2013

    Domyślnie

    Faktycznie udało się otworzyć kabinę. Widok z kokpitu, zwłaszcza po zamknięciu osłony od wewnątrz - nie z tej ziemi
    Zdjęcia - chwilkę trzeba poczekać. Nie pokażę staruszki bez makijażu lub choćby umycia A tak na serio to po prostu muszę ją troszkę oczyścić. Pozytywne jest to, że po 24 latach od ostatniego lotu środek zachował się w bardzo dobrym stanie.

    Zakres prac - i to jest bardzo trudne pytanie, bo zależy od kilku elementów.
    Po pierwsze od ilości osób zaangażowanych w taki projekt. W tej chwili jesteśmy we dwóch. Nie jesteśmy pracownikami muzeum, tylko wolontariuszami.
    W związku z tym ilość czasu jaki mamy jest dość ograniczona, a Suczka jest sporym samolotem.
    Druga kwestia to oczywiście dostępny budżet.

    Bardzo chcę, aby w przyszłym roku na 25 lecie wycofania ze służby Suczka była już śliczna. Najlepiej taka jak wyszła w 66 roku z fabryki
    Trzeba być optymistą - może się uda

    Na razie zachowałem wszelkie dostępne jeszcze napisy eksploatacyjne - z 17 i 13 , staram się otwierać to co można i zabezpieczać (a często odtwarzać) uszczelki i wszelkie łączniki. Jednym słowem robić przy niej to co można w tej chwili.
    jarekch and paulus76 like this.

  8. #8
    Moderator
    Awatar FlyWRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy



    Eksponat w Muzeum Polskiej Techniki Wojskowej w Warszawie.
    Pozdrawiam, Piotr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •