Z R-73 podwieszonymi.
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6168375
1. Numer seryjny:
MiG-29, 2960535111
2. Numery taktyczne:
111
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
30.10.1990 r. (niektóre źródła mówią o 02.10.1990)
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
30.10.1990 – 08.09.2000 - 1PLM (JW 1593)
09.09.2000 - 04.06.2003 - WZL-2
09.04.2003 - 30.06.2010 - 1ELT (JW 1138)
01.07.2010 - 00.00.2010 - 23BLotT
00.00.2010 - 00.00.0000 - WZL-2
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
09.09.2000 - 04.06.2003 - WZL-2 - pierwszy remont główny
00.00.2010 - 00.00.0000 - WZL-2 - drugi remont główny
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
PKW Orlik na Litwie (29.12.2005-01.04.2006)
Osobiste logo pilota pod kabiną – „Zugi”.
PKW Orlik 3 w Szawle (30.04-31.08.2010).
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 06-03-2011 o 20:14 Powód: Update
Z R-73 podwieszonymi.
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6168375
Ode mnie ten sam samolot z R-60 dwa tygodnie wcześniej.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6170769
Od 26 maja 2012:
Lotnictwo.net - zdjÄcia
/p.
Dyskusję o malowaniu przeniosłem do ogólnego wątku o MiG-29, ponieważ dotyczy nie tylko samolotu 111.
Godło jak godło, ale stateczniki to jest czad... Prima sort pomysł.
pozdrawiam
Nuras
Pozdrawiam,
Norbert
Lotnictwo w moim obiektywie: http://www.fotosik.pl/u/nobie1973/album/773218
A ja bym uszanował fakt, że ktoś chce zrobić niespodziankę. Od soboty będzie tu zatrzęsienie zdjęć.
W sieci zdjęcie w każdym razie jest.
pozdrawiam
Nuras
Jak ktoś tu wstawi przed sobotą te stateczniki, to osobiście wytnę.Niech zostanie kawałek niespodzianki.
![]()
Robicie z tego tajemnicę, a artykuły o malowaniu już są w necie. Więc pytam się co to za niespodzianka??
Artykuły pojawiły się po umieszczeniu tych postów...
Drzemi wszystko rozumię. Tylko po co w takim razie pojawia się artykuł wcześniej niż premiera?? Szkoda trochę bo miała być niespodzianka. W poniedziałek osobiście widziałem nowe malowania jak wypuszczaliśmy swoje samoloty do malborka i powiem wygląda to superrrrr![]()
Całkowicie popieram ahmed799 !
Samoloty prezentują się…że brak słów…pomysł i wykonanie pierwsza klasa ! Cieszę się że w końcu SP RP dało zgodę na coś tak rewelacyjnego ! Mam nadzieję że te samoloty będą na lipcowym RIAT 2012 w UK…i wygrają nagrodę za najlepiej pomalowany samolot, a z takimi motywami to wygraną powinni mieć w kieszeni
! Jak nie, ja melduję się jesienią w Mińsku Mazowieckim na małą sesję…
.
Pozdrawiam,
Norbert
Lotnictwo w moim obiektywie: http://www.fotosik.pl/u/nobie1973/album/773218
PKW Orlik 6.
Lotnictwo.net - zdjÄcia
/p.
A tutaj jeszcze w ładnym, sowieckim kamuflażu
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Off Airport( )Data /REG / CN
19.08.1996 / 111 / 2960535111Autor
Andrzej Rogucki
Było w dół, teraz poleci w górę
Samolot i właściciel
Mikoyan Gurevich MiG-29A Fulcrum
Poland - Air ForceLotnisko
Poland: Minsk Mazowiecki ( EPMM)Data /REG / CN
19.08.1996 / 111 / 2960535111Autor
Andrzej Rogucki
Zakładki