28 podczas festynu na lotnisku w Łasku 18.09.2004r.:
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-(9-51)/0671267/L/
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-(9-51)/0675095/L/
1. Numer seryjny:
MiG-29UB, 50903014528
2. Numery taktyczne:
28 (ex. czeski 4402)
3. Data produkcji:
Brak danych
4. Data dostawy:
23.12.1995 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
23.12.1995 – 01.01.2001 1PLM (JW 1593)
01.01.2001 - czas obecny 1ELT (JW 1138)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
Jeden z 10 MiGów wymienionych z Czechami za 11 śmigłowców W-3 Sokół.
TLP (Tactical Leadership Programme) w Albacete, Hiszpania; maj 2011.
Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 03-05-2011 o 17:00
28 podczas festynu na lotnisku w Łasku 18.09.2004r.:
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-(9-51)/0671267/L/
http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29UB-(9-51)/0675095/L/
Pozdrawiam, Piotr
Oblatana po drugim remoncie w Bydgoszczy 16.07.09
Airfoto.pl
Od 2 maja 2013 r. z "kosami" i portretami dowódcy 111 Eskadry Myśliwskiej, ppłk pil. Gustawa Sidorowicza:
Lotnictwo.net - zdjÄcia
Lotnictwo.net - zdjÄcia
Lotnictwo.net - zdjÄcia
/p.
Pierwszy MiG-29 w nowych barwach: Mikoyan-Gurevich MiG-29UB Fulcrum, lokalizacja: Bydgoszcz - Szwederowo (EPBY), autor: Roman Nawrocki
+ Jak dla mnie lepsze barwy niż poprzednie (ale i tak najlepsze było malowanie fabryczne)
- Gdzie jest syrenka? Nie mogli namalować jej w odcieniach szarości jak godło kościuszkowskie pod kabiną? Kończymy już z syrenką, czy walną kolorowego kleksa, który popsuje całość?
- Czarny przed kabiną (do "szczęścia" brakuje tylko czarnej plamy wokół działka jak w Su-22). Może na F-16 też zaczną malować (to akurat ironia)?
Ostatnio edytowane przez kaesz ; 18-12-2015 o 23:31
Zamienili wizerunki pomiędzy statecznikami? Czekam na foto wewn. strony lewego statecznika. Tymczasem w nowym malowaniu na prawym stateczniku widnieje ppłk Sidorowicz w mundurze galowym, a wcześniej był w kombinezonie lotniczym. Do tego napis (widoczny na lewym stateczniku od zewnątrz) jest w j. angielskim (Lt.Col.) a oryginalnie był tam "ppłk pil."
Jeżeli ma to doprowadzić do unifikacji sposobu nanoszenia wizerunków, to OK. Na prawym - w mundurze galowym, na lewym - w bardziej "swobodnej" formie. Dotąd to chyba nie było ujednolicone (np. 59 Henneberg odbiegał od większości)
M.
ahmed799, a co byś chciał by malowali błyszczącymi emaliami jak kiedyś Limy i samoloty błyszczały by w Słońcu jak psu j…? Te czasy całe szczęście minęły, a że faktura emalii lakierniczej matowej mocniej chłonie brud, nic na to nie poradzisz jest to normalne. Zobacz jak wyglądają samoloty innych użytkowników na świecie malowane takimi emaliami, nie grzeszą czystością…
.
Kilka dobrych lat temu zaczęto malować właśnie kamuflaż polskich MiG-ów 29 po remoncie emaliami półmatowymi na wniosek użytkowników ponieważ „samoloty się za bardzo brudziły i było zbyt dużo pracy z myciem i czyszczeniem płatowca…”. Pamiętam że bardziej ubawił mnie tylko powód zmiany kamuflażu na polskich Su-22 w połowie lat 90-tych
.
Dodam tylko iż w końcu ktoś w SP RP poszedł po rozum do głowy i zastosowano w końcu kamuflaż który w tych barwach i konfiguracji był już proponowany prawie 20-a lat temu ! No ale w tamtym czasie beton w MON-ie był nie do ruszenia….
Pozdrawiam,
Norbert
Lotnictwo w moim obiektywie: http://www.fotosik.pl/u/nobie1973/album/773218
nobie1973 nie chodzi mi o świece o jakim piszeszAle nie ukrywam, że te parę sztuk co nie dostało nowego malowania czyści się super
Co do tego zdania to masz absolutną rację tylko, że tam pewnie troszkę inaczej podchodzą przełożeni do tego tematu. W Naszych SP wymagają bezwzględnej czystości zwłaszcza jak ma być jakaś impreza. Dla mnie ogólnie to bzdura, to są samoloty bojowe a nie pokazowe. No ale cóż myślenia co niektórych osób się nie zmieni zwłaszcza tych co żyją jeszcze głęboką komuną.
Ale przynajmniej farba nie łuszczy się po pierwszym locie na pułapie. Pamiętam jak w 1995 lub 1998, na pokazach na Babich Dołach, technicy narzekali na nowe powłoki Su-22 i MiG-23 - że podobno farby zachodnie, tylko czegoś tam nie dokupili do ich utrwalenia, technologia nieopanowana, no i farba schodziła płatami.
M.
Na pierwszym zdjęciu same znajome twarze, mjr. Czubski, z prawej Andrzej, z lewej na drabince Zbyszek, a i w tyle widać kawałek Grzesia![]()
mały jak będziesz ich widział, przekaż pozdrowienia od don cziczia![]()
Zakładki