Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie IŁ-14T, 14803065 (023; 41; 3065)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    IŁ-14T, 14803065

    2. Numery taktyczne:
    023 - w początkowym okresie eksploatacji
    41 - lata 70-e
    3065 - od 00.04.1982 r.

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    26.03.1959 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    26.03.1959 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (36 spl)
    00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (13 plt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    00.00.1995 r., Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Wyprodukowany w zakładach VEB (NRD). W trakcie eksploatacji przebudowany do wykonywania zadań fotogrametrycznych. Jeden z dwóch najdłużej latających samolotów tego typu w lotnictwie polskim. Wystawiony jako pomnik w Strzybnicy.
    Wypożyczany do LOT:
    05/14.06.1962 r. - 25.09.1962 r., jako SP-LNO
    01.06.1963 r. - 30.07.1963 r., jako SP-LNO

  2. #2
    Awatar Piotrek_EPKK

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jako "Samolot Bar" w Strzybnicy do 2006 roku. Potem znikł.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  3. #3
    Awatar Piotrek_EPKK

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Obecnie samolot znajduje się w Muzeum Lotnictwa w Merseburgu, zlokalizowanym na terenie dawnej radzieckiej bazy lotniczej.
    http://www.airliners.net/photo/Polan...14P/1230495/L/
    Pozdrawiam
    Piotrek

  4. #4
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie


    Polecamy

    Spisany ze stanu 30.11.1995 r.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •