Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie IŁ-14T, 14803069 (025; 45; 3069)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    IŁ-14T, 14803069

    2. Numery taktyczne:
    025 - w początkowym okresie eksploatacji
    45 - lata 70-e
    3069 - od 00.04.1982 r.

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    02.07.1959 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    02.07.1959 r. - 00.00.1963 r., JW Brak danych (36 spl)
    00.00.1963 r. - 00.05.1967 r., JW Brak danych (55 plt)
    00.05.1967 r. - 24.01.1989 r., JW Brak danych (13 plt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    00.00.1991 r., Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Wyprodukowany w zakładach VEB (NRD). W trakcie eksploatacji przebudowany do wykonywania zadań fotogrametrycznych. Ostatni lot na trasie Kraków - Babimost. W 1989 r. formalnie przkazany do muzeum w Drzonowie, w rzeczywistości wystwiony jako eksponat dopiero w 1992 r.
    Wypożyczany do LOT:
    03.06.1961 r. - 30.11.1961 r., jako SP-LNR
    03.06.1963 r. - 30.07.1963 r., jako SP-LNP
    02.06.1966 r. - 15.07.1966 r., jako SP-LNU
    03.06.1968 r. - 12.07.1968 r., jako SP-LNU

  2. #2
    Awatar orzuk

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    IEG/EPZG

    Domyślnie

    http://www.airliners.net/photo/Polan...14P/0902847/L/

    zgadza sie. pamiętam jak stał kilka ładych lat w Babimoście przy wieży i potem trafił do Drzonowa...

  3. #3
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie


    Polecamy

    Spisany ze stanu 01.03.1989 r.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •