Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie An-12, 6344307 (50)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    An-12, 6344307

    2. Numery taktyczne:
    50

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    29.09.1966 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    29.09.1966 r. - 00.05.1967 r., JW 1616 (55 plt)
    00.05.1967 r. - 13.05.1977 r., JW 1616 (13 plt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    13.05.1977 r., ppłk Tadeusz Florek, ppłk Henryk Bajera, ppłk Jan Kowalik, ppłk Jerzy Grzywalski, mjr Adam Rybak, kpt. Janusz Lech i chor. Kazimierz Krupa

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Zniszczony w katastrofie w Aramousz pod Bejrutem (Liban)
    Wyczarterowywany przez LOT. Latał z cywilnymi numerami rejestracyjnymi:
    00.06.1967 r. - 00.07.1967 r. - SP-LZA
    00.08.1972 r. - 13.05.1977 r. - SP-LZA

  2. #2

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie



    Nasz bohater w trakcie załadunku palety z ..... . No właśnie i tu jest pytanie. Z opisu do zdjęcia wynika, ze jest to wóż opancerzony (FUG???). Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a. Czyżby GAZ???

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Floryda/Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez flynavy
    Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a.
    jeśli pakowany jest przodem w kierunku samolotu, to na FUG-a ma nieco za niski tył. Z kolei spory odstęp pomiędzy osiami też nie wskazuje na GAZika. Nie wiem.

  4. #4
    Awatar Grzegorz5710

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPGL

    Domyślnie

    Oj chyba to nie jest ani Gazik ani UAZ - wygląda na FUG

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Floryda/Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grzegorz5710
    Oj chyba to nie jest ani Gazik ani UAZ - wygląda na FUG
    Być może. A ile tam jest spadochronów? Ja naliczyłem trzy.

  6. #6
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez flynavy
    Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a.
    Panowie.! Nie idzcie tą drogą .Co miało tak charakterystyczne nadkola?

    Gaz,Gaz./nie mylić z islandczykami z Gus Gus./

    Andrzej

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie

    Też mi tak się zdaję - porównajcie rozmiary ładujących żołnierzy z pojazdem

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Oborniki

    Domyślnie

    Dwie fotki wyszperane w necie:
    "50" (tak było w opisie) oraz

    oraz SP-LZA w kolorze:

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Mała korekta.

    W opisie historii

    00.08.1977 r. - 13.05.1977 r. - SP-LZA

    .08.1972

  10. #10
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie


    Polecamy

    Wg książki: "Antonov An-12 The Soviet Hercules" J. Gordona i D. Komissarowa wyczarterowany jako SP-LZA:
    08.06.1967 r. - 17.07.1967 r.
    27.08.1972 r. - 13.05.1977 r.
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •