Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    3miasto

    Default An-12, 6344307 (50)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    An-12, 6344307

    2. Numery taktyczne:
    50

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    29.09.1966 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    29.09.1966 r. - 00.05.1967 r., JW 1616 (55 plt)
    00.05.1967 r. - 13.05.1977 r., JW 1616 (13 plt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    13.05.1977 r., ppłk Tadeusz Florek, ppłk Henryk Bajera, ppłk Jan Kowalik, ppłk Jerzy Grzywalski, mjr Adam Rybak, kpt. Janusz Lech i chor. Kazimierz Krupa

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Zniszczony w katastrofie w Aramousz pod Bejrutem (Liban)
    Wyczarterowywany przez LOT. Latał z cywilnymi numerami rejestracyjnymi:
    00.06.1967 r. - 00.07.1967 r. - SP-LZA
    00.08.1972 r. - 13.05.1977 r. - SP-LZA

  2. #2

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    3miasto

    Default



    Nasz bohater w trakcie załadunku palety z ..... . No właśnie i tu jest pytanie. Z opisu do zdjęcia wynika, ze jest to wóż opancerzony (FUG???). Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a. Czyżby GAZ???

  3. #3

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Floryda/Warszawa

    Default

    Quote Originally Posted by flynavy
    Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a.
    jeśli pakowany jest przodem w kierunku samolotu, to na FUG-a ma nieco za niski tył. Z kolei spory odstęp pomiędzy osiami też nie wskazuje na GAZika. Nie wiem.

  4. #4
    Grzegorz5710's Avatar

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    EPGL

    Default

    Oj chyba to nie jest ani Gazik ani UAZ - wygląda na FUG

  5. #5

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Floryda/Warszawa

    Default

    Quote Originally Posted by Grzegorz5710
    Oj chyba to nie jest ani Gazik ani UAZ - wygląda na FUG
    Być może. A ile tam jest spadochronów? Ja naliczyłem trzy.

  6. #6
    CRC
    CRC is offline
    CRC's Avatar

    Join Date
    Jun 2012
    Location
    urodzony na Rakowcu

    Default

    Quote Originally Posted by flynavy
    Ale dla mnie to on jest troszkę za mały na FUG-a.
    Panowie.! Nie idzcie tą drogą .Co miało tak charakterystyczne nadkola?

    Gaz,Gaz./nie mylić z islandczykami z Gus Gus./

    Andrzej

  7. #7

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    3miasto

    Default

    Też mi tak się zdaję - porównajcie rozmiary ładujących żołnierzy z pojazdem

  8. #8

    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Oborniki

    Default

    Dwie fotki wyszperane w necie:
    "50" (tak było w opisie) oraz

    oraz SP-LZA w kolorze:

  9. #9

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Bydgoszcz

    Default

    Mała korekta.

    W opisie historii

    00.08.1977 r. - 13.05.1977 r. - SP-LZA

    .08.1972

  10. #10
    paulus76's Avatar

    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Oleśnicy

    Default


    Polecamy

    Wg książki: "Antonov An-12 The Soviet Hercules" J. Gordona i D. Komissarowa wyczarterowany jako SP-LZA:
    08.06.1967 r. - 17.07.1967 r.
    27.08.1972 r. - 13.05.1977 r.
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze


Zakładki

Zakładki

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •