Obecny reg: UR-YVS
1. Numer seryjny:
Jak-40, 9441237
2. Numery taktyczne:
038
3. Data produkcji:
13.02.1974 r.
4. Data dostawy:
00.00.1975 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.1975 r. - 00.00.0000 r., JW 2139 (36 splt)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
Brak danych
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
W 2007 r. nadal na lotnisku Warszawa Okęcie.
Obecny reg: UR-YVS
Co tu napisać....
Według tego https://russianplanes.net/reginfo/66665 ,reg to UR-YNA.
Znaleziony kilkanaście dni temu na zielonej Ukrainie: https://www.jetphotos.com/photo/9481495
Brgds TK
OK, to czytałem ale na podstawie jakiej wiedzy ktoś to napisał?
Gdzie samolot ma trwale wybity numer fabryczny jednoznacznie identyfikujący dany egzemplarz?
Pozdrawiam Marcin (mkonst)
Aktualnie w UKLI stoi tylko jeden Jak-40 (co zresztą widać na zdjęciach satelitarnych), co znacznie ułatwiło dochodzenie i sprawdzenie książek samolotu na jakie trafiłem w porcie. Dodatkowo jest jeszcze wpis w Soviet Transport, który potwierdza wynik inwestygacji: https://www.scramble.nl/soviet-datab...4&view=details
BRGDS TK
Zakładki