Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie An-2, 1G10855 (55; 0855)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    An-2, 1G10855

    2. Numery taktyczne:
    55 - w początkowym okresie
    0855 - w dalszym okresie

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    Brak danych

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    00.00.0000 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (23 lesz)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    W rejestrze cywilnym jako SP-FBO.

  2. #2
    Moderator
    Awatar MaciekK84

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Czy aby te dane są pewne? Dla tego rega lotnictwo.net podaje inny samolot (http://lotnictwo.net/galselect.php?p...SC&wpis=SP-FBO) a dla tego seriala, że latał w ZSRR i trafił tdo muzeum w Wlk. Brytanii: http://www.airliners.net/search/phot...nct_entry=true Dalsze tropy prowadzą i do Polski, i do stanów gdzie był oferowany na sprzedaż: http://texas.aircraftdata.net/records/antonov.aspx
    Pozdrawiam!
    Maciek


  3. #3

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie

    Opieram sie na publikacjach i danych z netu. Głowy więc Maćku nie dam

  4. #4
    Moderator
    Awatar MaciekK84

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Ja szperam po internecie, też za te źródła głowy nie dam - jak więc ustalić jedną i choćby najbardziej prawdopodobną wersję?
    Pozdrawiam!
    Maciek


  5. #5

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie

    Do 100 % prawdy chyba nie dojdziemy. Jednak lepsze to co robimy niż czekanie na jakąś kompleksową publikację. Wspólnymi siłami jesteśmy w stanie zawsze coś wyjaśnić lub wyprostować

  6. #6
    Moderator
    Awatar MaciekK84

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    No i od czegoś jest forum - niech takie rozważania będą widoczne, może ktoś pomoże?
    Pozdrawiam!
    Maciek


  7. #7
    Moderator
    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Samolot 0855 latał w Malborku na przełomie lat 70-tych i 80-tych. Nie potrafię powiedzieć, czy należał do 41 plm, czy też do eskadry dywizyjnej.
    JacekB

  8. #8
    Awatar Grzegorz5710

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPGL

    Domyślnie

    Chyba raczej należał do 9 plm w Debrznie i z tej przyczyny bywał częstym gościem w Malborku
    Drugim był 0857.
    Oba samoloty przed rokiem 80 nosiły numery odpowiednio : 55 i 57

  9. #9
    Moderator
    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Grzesiu,
    w sprawach "numerologii" jesteś jak zwykle nieoceniony
    Skojarzyłem 0855 z ewidentnie malborskim 0856, a tu się okazuje, że często widywałem w malborskim powietrzu sympatycznego gościa z Debrzna.
    Z jedno- i dwucyfrowych "Antków" sprzed 1980 roku pamiętam "2", "56" i "86".

    JacekB

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    This aircraft was registered as SP-FBO on 20.5.1997

    It was in the UK by July 1997 being based at Swanton Morley and then Tibbenham.

    It was re-registered as RA-02974 and displayed temporarily at the Newark Museum in England.

    It was then sold to the USA becoming N747FB


    Note that "SP-FBO" was also painted on to AN-2 1G238-18 at Mielec in 1996 with Aeroglobo titles but I don't think this was ever officially registered with the GILC/ULC. - this aircraft was re-registered as SP-KMF in 2006 before being sold to Mauritania


    Steve

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •