-
PZL-104 Wilga 35A, 74192 (192)
Polecamy
1. Numer seryjny:
PZL-104 Wilga 35A, 74192
2. Numery taktyczne:
192
3. Data produkcji:
00.00.1974 r.
4. Data dostawy:
00.00.1974 r.
5. Użytkownicy i okres użytkowania:
00.00.1974 r. - 16.04.1975 r., JW Brak danych (Brak danych)
16.04.1975 r. - 14.06.1989 r., JW 1524 (1 plm OPK)
14.06.1989 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (42 elł-t)
6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
00.00.1978 r. - 12.02.1979 r. - PZL Okęcie
20.10.1984 r. - 03.07.1985 r. - PZL Okęcie
7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
Brak danych
8. Ilość lądowań i nalot:
Brak danych
9. Uwagi:
W rejestrze cywilnym jako SP-ZOK.
-
Moderator
Przypuszczalnie (dość stare foto) w Aeroklubie Pomorskim w Toruniu: http://lotnictwo.net/foto.php?id=101992
Pozdrawiam!
Maciek
-
Polecamy
SP-ZOK nie latał nigdy w aeroklubie. Zaraz po "demobilizacji" na początku lat 90-tych trafił do Olsztyna, a jego użytkownikiem stał się tamtejszy oddział Zakładu Usług Agrolotniczych. Był tam używany głównie do lotów patrolowych p.poż. jako samolot o kryptonimie 1-104 (co nie miało nic wspólnego z oznaczeniem typu). W połowie lat 90-tych przeszedł remont, kiedy to ze srebrnego stał się całkiem biały z czarnym panelem przeciwodblaskowym przed kabiną i znakiem PZL na ogonie. Po ponownym remoncie, już w XXI wieku został sprzedany. Teraz lata w USA jako N33ZV.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki