Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie PZL-104 Wilga 35A, 74192 (192)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    PZL-104 Wilga 35A, 74192

    2. Numery taktyczne:
    192

    3. Data produkcji:
    00.00.1974 r.

    4. Data dostawy:
    00.00.1974 r.

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    00.00.1974 r. - 16.04.1975 r., JW Brak danych (Brak danych)
    16.04.1975 r. - 14.06.1989 r., JW 1524 (1 plm OPK)
    14.06.1989 r. - 00.00.0000 r., JW Brak danych (42 elł-t)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    00.00.1978 r. - 12.02.1979 r. - PZL Okęcie
    20.10.1984 r. - 03.07.1985 r. - PZL Okęcie

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    W rejestrze cywilnym jako SP-ZOK.

  2. #2
    Moderator
    Awatar MaciekK84

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Przypuszczalnie (dość stare foto) w Aeroklubie Pomorskim w Toruniu: http://lotnictwo.net/foto.php?id=101992
    Pozdrawiam!
    Maciek


  3. #3

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    SP-ZOK nie latał nigdy w aeroklubie. Zaraz po "demobilizacji" na początku lat 90-tych trafił do Olsztyna, a jego użytkownikiem stał się tamtejszy oddział Zakładu Usług Agrolotniczych. Był tam używany głównie do lotów patrolowych p.poż. jako samolot o kryptonimie 1-104 (co nie miało nic wspólnego z oznaczeniem typu). W połowie lat 90-tych przeszedł remont, kiedy to ze srebrnego stał się całkiem biały z czarnym panelem przeciwodblaskowym przed kabiną i znakiem PZL na ogonie. Po ponownym remoncie, już w XXI wieku został sprzedany. Teraz lata w USA jako N33ZV.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •