Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie Mi-6A, 10671 (671)


    Polecamy

    1. Numer seryjny:
    Mi-6A, 10671

    2. Numery taktyczne:
    671

    3. Data produkcji:
    Brak danych

    4. Data dostawy:
    Brak danych

    5. Użytkownicy i okres użytkowania:
    00.02.1979 r. - 00.12.1985 r., Wytwórnia Prefabrykatów i Konstrukcji Instalacyjnych "Instal" jako SP-ITC
    00.01.1986 r. - 00.08.1990 r., JW brak danych (37. pśt)

    6. Prace na samolocie wykonane poza jednostką macierzystą:
    Brak danych

    7. Ostatni lot (data, stopnie, imiona i nazwiska załogi):
    Brak danych

    8. Ilość lądowań i nalot:
    Brak danych

    9. Uwagi:
    Sprzedany na Ukrainę.
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze

  2. #2
    Awatar paulus76

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Oleśnicy

    Domyślnie

    671, w tle 063

    Źródło: Sqadron/Signal - Warsaw Pact Air Forces
    Pozdrawiam - Paweł
    >> Lim przeleciał nad moją kołyską. I tak się zaczęło... >>

    Luftwaffe w Oels * Pokazy lotnicze 1945-1989 * Pocztówki lotnicze

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Modlin Twierdza

    Post Para MI-6

    Cytat Zamieszczone przez paulus76 Zobacz posta
    671, w tle 063

    Źródło: Sqadron/Signal - Warsaw Pact Air Forces
    Leciał wtedy za mną w parze śp. Jan Miś. Było to na manewrach w Czaplinku, chyba w roku 1986. Zdjecia wykonano z MI-8 który leciał obok nas. Była to pierwsza duża prezentacja fotograficzna tych śmigłowców. Pozdrawiam załogi. Antoni Malz.

  4. #4
    Awatar Majus

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Mierzęcice

    Domyślnie

    Wyglądają na całkiem pojemne, czemu zostały sprzedane? I ile ich było w wojsku?

  5. #5

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    3miasto

    Domyślnie

    trzy sztuki

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Floryda/Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AMalz Zobacz posta
    Leciał wtedy za mną w parze śp. Jan Miś. Było to na manewrach w Czaplinku, chyba w roku 1986.
    Czy jednak nie bylo to rok później, w 1987? Jesienią 86 byłem w Łęczycy z reporterską wizytą i z tego co mi powiedziano, dopiero trwało przeszkalanie pierwszych załóg na Mi-6. Na lotnisku widziałem dwie sztuki. Pamiętam, tego popołudnia szkolił się niewysoki szatyn w stopniu kapitana. Jak na ironię, ten sam pilot, miesiąc później podwoził całą gromadę dziennikarzy i reporterów z warszawskich Babic na Latkowo. Byłem bodajże jedynym w grupie, który wiedział że wiezie nas świeżutko przeszkolony pilot z niewielkim nalotem na Mi-6. Ale dolecieliśmy w całości i 3 dni później ta sama załoga odstawiła nas na pokładzie (chyba) 063, do Warszawy.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paulus76 Zobacz posta
    671, w tle 063
    Piękne śmiglaki. Miałem nadzieję że MI-6 kiedyś pojawią się w Bielsku-Białej ale niestety.
    Ostatnio edytowane przez Gryni ; 01-08-2009 o 00:22


  8. #8

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Modlin Twierdza

    Domyślnie Pierwsze loty Mi-6

    Cytat Zamieszczone przez Jacek Jarzecki Zobacz posta
    Czy jednak nie bylo to rok później, w 1987? Jesienią 86 byłem w Łęczycy z reporterską wizytą i z tego co mi powiedziano, dopiero trwało przeszkalanie pierwszych załóg na Mi-6. Na lotnisku widziałem dwie sztuki. Pamiętam, tego popołudnia szkolił się niewysoki szatyn w stopniu kapitana. Jak na ironię, ten sam pilot, miesiąc później podwoził całą gromadę dziennikarzy i reporterów z warszawskich Babic na Latkowo. Byłem bodajże jedynym w grupie, który wiedział że wiezie nas świeżutko przeszkolony pilot z niewielkim nalotem na Mi-6. Ale dolecieliśmy w całości i 3 dni później ta sama załoga odstawiła nas na pokładzie (chyba) 063, do Warszawy.
    Witam
    Nie upieram się, pewnie było to w 1987 - to już 20 lat temu, a w osobistym dzienniku lotów nie wpisywało się trasy tylko nr zadania z programu szkolenia lub krótko 'trasa"
    Co do przelotu z Babic to być może byłem to ja (byłem najniższym dowódcą załogi). Nalot na Mi-6 rzeczywiscie nie był imponujacy, ale to był mój czwarty ( i ostatni) typ ś-ca w mojej karierze lotniczej. Wcześniej SM-1, Mi-2, Mi-8.
    Pozdrawiam
    Antoni Malz

  9. #9

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Floryda/Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AMalz Zobacz posta
    (byłem najniższym dowódcą załogi).
    I jak na ironię, ja byłem najniższy wzrostem wśród dziennikarzy, w czasie lotu z Babic do Inowrocławia! Lądowanie w Latkowie przyniosło wiele emocji - maszyna trzęsła się jak furmanka na kocich łbach. Ale to było zapewne typowe zjawisko na Mi-6, podczas lądowań wertykalnych. A co do szkolenia na tym typie we wrzesniu 1986, to pamiętam że zajechałem do Leźnicy z redakcyjną koleżanką, która strasznie chciała odbyc lot na pokładzie Mi-6. A własnie trwały loty i Pan się wtedy szkolił. Niestety, płk Wróbel nie zgodził się.
    Cytat Zamieszczone przez AMalz Zobacz posta
    to był mój czwarty ( i ostatni) typ ś-ca w mojej karierze lotniczej. Wcześniej SM-1, Mi-2, Mi-8.
    a Mi-4 nie zaliczył Pan? Dla mnie to najpiękniejszy śmigłowiec świata! Jeszcze w czasie jednej z moich pierwszych wizyt w 37 PśT jesienią 1985, 6-7 maszyn parkowało w okolicy hangaru.
    Serdecznie pozdrawiam
    Jacek
    Ostatnio edytowane przez Jacek Jarzecki ; 09-08-2009 o 19:46

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    Bełchatów

    Domyślnie


    Polecamy

    Służyłem w pułku w Leźnicy w latach 86-88. Miałem przyjemność przelecieć się MI-6, Niestety nie pamiętam numeru. Było to chyba latem 87. Lot z Leźnicy z międzylądowaniem na Ławicy w Poznaniu do lotniska zapasowego na pojezierzu drawskim, którego nazwy niestety nie pamiętam. To był mój pierwszy lot w życiu. Było niesamowicie.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •