Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 58 z 58
Like Tree1Likes

Wątek: MiG-21M, 96A1906 (1906)

  1. #41
    Awatar Grzegorz5710

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPGL

    Domyślnie


    Polecamy

    Panowie - no chłopak miał wątpliwości, którymi się podzielił i nie można mieć do niego pretensji a raczej podziękowanie za czujność. Teraz rzeczywiście trzeba stanąć na wysokości zadania i rozsupłać ten problem z tabliczką

  2. #42

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań / Darłowo

    Domyślnie

    z Koszalina został zabrany do hangaru w Zegrzu Pom. - Rosnowa. Tam stał i czekał na czasy pomnikowe. Są na to foty.
    Ja w swoim archiwum znalazłem jeszcze fotę luku podwozia głównego z czasów kiedy stał na polibudzie, w środku numer 1906 ;] Nie umieszczam foty bo to bardzo słaba cyfra była ;]

  3. #43

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Co jest bardziej wiarygodne , fabryczna blaszka z numerem i datą produkcji czy byle jaki numer namalowany przez nie wiadomo kogo ?
    Szkoda ,że nie mam więcej zdjęć , ale może uda mi się zrobić kilka dokładniejszych we Wrześniu ( jak będzie czemu).

    Cytat Zamieszczone przez Grzegorz5710 Zobacz posta
    Panowie - no chłopak miał wątpliwości, którymi się podzielił i nie można mieć do niego pretensji a raczej podziękowanie za czujność. Teraz rzeczywiście trzeba stanąć na wysokości zadania i rozsupłać ten problem z tabliczką
    Popieram.


    Nie pisz posta pod postem w odstępie kilku minut. Masz 30 minut na edycję i nie ma potrzeby pisania kilku postów jeden pod drugim, w krótkim odstępie czasu. Jeśli się nie dostosujesz do tej zasady, to Twoje posty mogą zostać potraktowane jako SPAM a Ty otrzymasz ostrzeżenie od moderatora.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 04-04-2011 o 22:11

  4. #44

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań / Darłowo

    Domyślnie

    Tu foty z przygotowań pomnikowych w hangarze w Rosnowie, 30 sierpnia 2008r. - lotnisko Zegrze Pomorskie - spotkanie byłych żołnierzy 2 eskadry lotniczej 26 plm
    No to jeśli podejrzewasz że ktoś z nudów namalował w normalnych miejscach identyfikacyjnych tyle małych numerków 1906 to ja nie mam pytań. ;]
    Wielokrotnie oglądałem 1906 na parkingu. Stawiałem kawę na stateczniku poziomym i łaziłem oglądałem, dotykałem. Nie było śladów przemalowania numeru burtowego. Nie było śladów przemalowania małych numerków. Dla mnie to był oryginalny wygląd ale specem nie jestem. Kiedyś znalazłem fotę 1906 z czasów lotnych. wyglądał tak samo jak w Koszalinie.
    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Drzemi ; 04-04-2011 o 22:12 Powód: Pisownia

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomdar Zobacz posta
    tu foty z przygotowań pomnikowych w hangarze w Rosnowie, 30 sierpnia 2008r. - lotnisko Zegrze Pomorskie - spotkanie byłych żołnierzy 2 eskadry lotniczej 26 plm
    No to jeśli podejrzewasz że ktoś z nudów namalował w normalnych miejscach identyfikacyjnych tyle małych numerków 1906 to ja nie mam pytań ;]
    wielokrotnie oglądałem 1906 na parkingu. Stawiałem kawę na stateczniku poziomym i łaziłem oglądałem, dotykałem. Nie było śladów przemalowania numeru burtowego. Nie było śladów przemalowania małych numerków. Dla mnie to był oryginalny wygląd ale specem nie jestem. Kiedyś znalazłem fotę 1906 z czasów lotnych. wyglądał tak samo jak w Koszalinie.
    Pozdrawiam.
    Czyli tabliczkę znamionową ktoś przynitował dla jaj?
    Jak Pan by wytłumaczył tą sytuację ( jeżeli nr. podobny a nie 1906 to do jakiego ?)?
    Ps. Też nie jestem specem.

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań / Darłowo

    Domyślnie

    Pozwoliłem sobie lekko podciągnąc kolory i kontrast w spornym zdjęciu. Zmniejszyłem trochę aby było widać. To nie wygląda na cyfrę 6. Dookoła ostatniej cyfry jest jakiś dziwny kwadrat. Jeśli czepiamy się numerków niby fałszywych, to ja bym się czepił "przebicia numeru" - 3 cyfry są idealnie w linii, a ta ostatnia, sporna jest wyżej. Ta cyfra to według mnie 1903 , 1908. Zobaczcie jak wygląda 9 w numerze. 6 powinna mieć taką samę przerwę w górnym brzuszku jak 9 w dolnym. To nie wygląda tak, to jest ciągła linia - albo 3 albo 8. 9 odpada bo wygląda inaczej niż z przodu.



    Co oznaczają cyfry w dolnym rzędzie? Dla mnie to tam jest 50 albo 59.

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomdar Zobacz posta
    Pozwoliłem sobie lekko podciągnąc kolory i kontrast w spornym zdjęciu. Zmniejszyłem trochę aby było widać. To nie wygląda na cyfrę 6. Dookoła ostatniej cyfry jest jakiś dziwny kwadrat. Jeśli czepiamy się numerków niby fałszywych, to ja bym się czepił "przebicia numeru" - 3 cyfry są idealnie w linii, a ta ostatnia, sporna jest wyżej. Ta cyfra to według mnie 1903 , 1908. Zobaczcie jak wygląda 9 w numerze. 6 powinna mieć taką samę przerwę w górnym brzuszku jak 9 w dolnym. To nie wygląda tak, to jest ciągła linia - albo 3 albo 8. 9 odpada bo wygląda inaczej niż z przodu.



    Co oznaczają cyfry w dolnym rzędzie? Dla mnie to tam jest 50 albo 59.
    1908 rozbił się w Debrznie w 1978 r a 1903 raczej nie gdyż wtedy data produkcji ( ta cyfra niżej ) musiała by być z 1939 r bo ostatnia na górze jest identyczna.

  8. #48
    Awatar gruby131

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hazed Zobacz posta
    Co jest bardziej wiarygodne , fabryczna blaszka z numerem i datą produkcji czy byle jaki numer namalowany przez nie wiadomo kogo ? Szkoda ,że nie mam więcej zdjęć , ale może uda mi się zrobić kilka dokładniejszych we Wrześniu ( jak będzie czemu).
    Tabliczka też może być przynitowana byle jaka , proponowałbym na tym etapie zakończyć dyskusję , bo nie wnosi on nic konkretnego , słabe numery , każdy jest pewny swego [ łącznie z ludzmi którzy ten samolot w Zegrzu odnawiali ] więc poczekajmy ew. do września na lepsze zdjęcia .

  9. #49

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań / Darłowo

    Domyślnie

    Prosiłbym o podanie miejsca gdzie w kabinie dokładnie znajdowała się taka tabliczka (najlepiej strzałką na focie). Wczoraj przeglądałem zdjęcia kabin 21 różnych wersji i nigdzie takowej nie znalazłem. Pójdę na cytadelę poznańską i postaram się pstryknąć tą tabliczkę z tej wersji jaka tam stoi, porówna się potem i może jakieś wnioski wyjdą nowe. Przy okazji - na cytadeli jest PFM a 1906 to M czy jest różnica w położeniu tabliczki?

  10. #50
    Awatar gruby131

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Też przyglądałem wszystkie dostępne cocpity [ zdjęcia ] i raczej takiej tabliczki nie zauważyłem .Może jest widoczna dopiero po zdemontowaniu oprzyrządowania w kabinie, wymontowaniu fotela. może jest przymocowana na podstawie jakiegoś urządzenia ? W kabinie jest mnóstwo tabliczek , ale raczej opisujących dane urządzenie , włacznik itp . ale takiej na wierzchu nie ma .Jeśli była zamocowana , tak jak pisał Kolega z prawej strony , może być na burcie kabiny , między burtą a fotelem , to i tak jej wtedy nie widać bez zdejmowania fotela .A czy to jest PFM , a M to chyba nie powinno być różnicy .Jeżeli masz możliwość , spr.proszę jak wygląda sprawa numeracji np. we wnęce podwozia przedniego , we wnękach kół głównych .Tam też coś powinno być .

  11. #51

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznań / Darłowo

    Domyślnie

    dobra. w tym tyg wskoczę do muzeum na cytadeli i poszukam jakichkolwiek tabliczek w lukach i może coś przez kabinę znajdę.

  12. #52

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomdar Zobacz posta
    dobra. w tym tyg wskoczę do muzeum na cytadeli i poszukam jakichkolwiek tabliczek w lukach i może coś przez kabinę znajdę.
    No i jak tam wyniki wycieczki do muzeum ?

  13. #53
    Awatar tomeks

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    epll

    Domyślnie

    Zdjęcia z 22.07.2010.
    Wnętrze kabiny:
    Pozdrawiam
    TomekS


  14. #54

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Dzień dobry .
    Drodzy koledzy ostatnio miałem okazję obejrzeć kilka 21-szych z Łasku no i na 10 sztuk nr.z w/w blaszki nie zgadzał się z numerem taktycznym, lecz....... pod numerem 6804 numery się zgadzają!!! Co Państwo na to? Ja uważam ,że wyjątek potwierdza regułę.
    Ps. Foty na życzenie na maila.
    Ps.Ps.Czy ktoś w końcu wyjaśni z jakiego powodu te nr. się nie zgadzają?
    Pzdr.

  15. #55
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hazed Zobacz posta
    Czy ktoś w końcu wyjaśni z jakiego powodu te nr. się nie zgadzają?
    Bez paniki wchodzisz Tu http://forums.airforce.ru/showthread.php?t=2667&page=30 nastepnie cofasz się do tyłu i znajdujesz systematyke tabliczek

  16. #56
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grzegorz5710 Zobacz posta
    9. Uwagi:
    Pomnik w Zegrzu Pomorskim (Rosnowo).
    Z całym szacunkiem dla Zegrza, ale pomnik stoi ponad 5km od niego w pięć razy większej miejscowości, dlatego punkt 9 powinien brzmieć:
    Pomnik w Rosnowie (powiat koszaliński).
    Pomijając położenie, pomnik jest dedykowany pracownikom jednostki, którzy w większości mieszkali właśnie w Rosnowie, a nie samej jednostce (sygnowanej Zegrze Pomorskie).
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  17. #57

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Zagłębie Dąbrowskie

    Domyślnie

    Nie wiem gdzie bardziej pasuje , wklejam tutaj.

    Samolot i właściciel
    Mikoyan Gurevich MiG-21M
    Poland - Air Force
    Lotnisko
    Poland: Other location - Rosnowo( )
    Data /REG / CN
    14.08.2012 / 5202 /
    Autor
    arnoo (EPKT_Spotters)
    stawka likes this.

  18. #58
    Awatar Fabian

    Dołączył
    Sep 2012
    Mieszka w
    Lębork

    Domyślnie


    Polecamy


Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •