Strona 7 z 18 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 140 z 346
Like Tree155Likes

Wątek: LOT | Miles&More M&M | Star Alliance *A

  1. #121
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Czy ktoś może empirycznie potwierdzić, czy darmowe wejścia dotyczą również gościa? Konsultant na infolinii twierdził, że nie, ale jednocześnie twierdził, że ubezpieczenie podróży dotyczy tylko posiadacza - na stronie sprawdziłem, że nie, a co do wejść do saloników nic nie jest napisane w regulaminie, że dotyczą tylko posiadacza. (edit: czy w ogóle ta karta pozwala na zapraszanie gościa to inne pytanie, bo w ogóle temat nie jest poruszony na stronie?)

    To samo co do Santnder - może ktoś potwierdzić, że faktycznie za gościa nie była pobrana opłata?

  2. #122
    des
    des jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    W Santander jak najbardziej o ile mieścisz się w limicie. Czyli można wejść jeden raz nawet w cztery osoby (z trzema gośćmi) lub dwa razy z jednym gościem. Albo raz z dwoma i raz samodzielnie. Ważne, że tylko pierwsze cztery 'osobowejścia' są bezpłatne.

  3. #123
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Potwierdzam i ja Santandera. Sprawdzalem.
    no risk, no fun ;D


  4. #124

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    W BNP jest jeszcze karta Mastercard Wealth Management która daje nielimitowane wejścia (do salonów akceptujących LongeKey) dla posiadacza i 4 wejścia rocznie dla gościa. Do tego bardzo dobre ubezpieczenia zdrowotne. Coś podobnego ma CitiBank w postaci Mastercard Ultime, tyle że Citek dodaje dodatkową kartę PirorityPass (ale bez wejść dla gości, OIDP)

  5. #125
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ jest świetna, ale, jeśli nic nie przeoczyłem, wydanie karty głównej i dodatkowej to po 1000zł :/. Visa ma promocję na darmowe wydanie karty. Aż tyle nie latam, żeby nielimitowane wejście do saloników było mi niezbędne... Najchętniej bym wziął jedną kartę z salonikami na siebie + drugą kartę, na którą zapraszam żonę i córkę.

    Jeszcze czekam, może ktoś potwierdzi tę Visę z BNP, bo w porównaniu do Santandera przynajmniej są jakieś punkciki i już wiem, że mi ją spokojnie wydadzą bez jakichś bzdur z cyklu "załóż konto, przelej tam 50 000" itp.

  6. #126

    Dołączył
    Apr 2017
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Kontrolne pytanie - nie zapowiada się żadna krajowa karta z M&M?

  7. #127

    Dołączył
    Apr 2019

    Domyślnie

    Czy ze srebrną kartą m&m na bilecie LOTu mogę wejść do saloników Lufthansy w Londynie i Mediolanie?

  8. #128
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    ^^ Masz na myśli kartę Frequent Traveller? Jeżeli tak - nie powinno być z tym problemu, ale dobrze byłoby, aby ktoś bardziej obeznany w temacie mógł to potwierdzić.

    Ja z kolei mam inny dylemat - potrzebuję 3500 mil statusowych do końca roku, aby przedłużyć swój status FT. Macie może pomysł, czy jest jakieś narzędzie, które wyliczy mi to przed dowolnym lotem - zależnie od kierunku / klasy rezerwacji / liczby przesiadek?

  9. #129

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ja za to po korespondencji z Miles&More wiem że mój wybór programu lojalnosciowego prawie dekadę temu był błędem. Wybrałem M&M jako swój główny - zamieniałem payback itp na mile, hotele, miałem ich wszystkie karty kredytowe z zalozeniem ze polecimy rodzinnie biznesem do stanów. Jako ze mam super małe dziecko nie zrobie tego w ciagu najblizszego roku wiec napisałem do nich grzecznie z prosba o przedłuzenie mil (bo pozbawiali mnie mozliwosci tego w postaci karty kredytowej), jako lojalny, dlugoletni uczestnik. A oni odpisali mi, nawet niezbyt się starając tylko kopiuj-wklej, ze mam spadac, moge ew wystapic o karte kredytową w zagranicznym banku. Duże rozczarowanie, ale też spokojnie mogę teraz latac z Gdanska KLM, bo wiem ze sensu w zbieraniu mil juz nie mam.
    Gabec, Ztof and pasazernagape like this.

  10. #130

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Zróbcie petycję do LOT, by użył avios zamiast mil - avios nie wygasają przez 36 miesięcy, a dowolna transakcja in/out przedłuża ich ważność o kolejne 36 miesięcy... wiele linii korzysta z avios zamiast mil.

    Osobiście uważam, że Miles & More jest bardzo niekorzystne dla klientów LOT - jest OK dla klientów Lufthansy, ale nie LOT. Polska to inny rynek, LO to mniejsza linia - LOT wyszedłby na tym lepiej, gdyby zrobił własny program.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  11. #131
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vinc1234 Zobacz posta
    Czy ze srebrną kartą m&m na bilecie LOTu mogę wejść do saloników Lufthansy w Londynie i Mediolanie?
    Tak, do salinków własnych LH możesz.

  12. #132

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    Ja z kolei mam inny dylemat - potrzebuję 3500 mil statusowych do końca roku, aby przedłużyć swój status FT. Macie może pomysł, czy jest jakieś narzędzie, które wyliczy mi to przed dowolnym lotem - zależnie od kierunku / klasy rezerwacji / liczby przesiadek?
    Zebrać 3500 mil statutowych nie powinno być problemem. Pamiętaj, że do końca roku dają x1.5 (do czerwca było x2). Może nawet wystarczy GDN-WAW-KRK lub WRO i spowrotem, zrobisz to w pół dnia za 500-1000 zł. Przy taryfie E, H, K, M masz 500 za segment krajowy czyli 4x500x1.25x1.5 daje Ci 3750. Zwracaj uwagę na klasę rezerwacji, tutaj cennik milowy, patrz na status miles: https://www.miles-and-more.com/pl/en..._basic_01.html


  13. #133

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ja za to po korespondencji z Miles&More wiem że mój wybór programu lojalnosciowego prawie dekadę temu był błędem. Wybrałem M&M jako swój główny - zamieniałem payback itp na mile, hotele, miałem ich wszystkie karty kredytowe z zalozeniem ze polecimy rodzinnie biznesem do stanów. Jako ze mam super małe dziecko nie zrobie tego w ciagu najblizszego roku wiec napisałem do nich grzecznie z prosba o przedłuzenie mil (bo pozbawiali mnie mozliwosci tego w postaci karty kredytowej), jako lojalny, dlugoletni uczestnik. A oni odpisali mi, nawet niezbyt się starając tylko kopiuj-wklej, ze mam spadac, moge ew wystapic o karte kredytową w zagranicznym banku. Duże rozczarowanie, ale też spokojnie mogę teraz latac z Gdanska KLM, bo wiem ze sensu w zbieraniu mil juz nie mam.
    Możesz spróbować zarezerwować bilety za mile na najdalszą możliwą datę w przyszłości. OIDP pierwsza zmiana jest w cenie, także jeśli cały czas będzie za wcześnie, tuż przed przesunąć na kolejną datę. Dopiero trzecia data będzie generować dodatkowy koszt.
    olekorlo, pascall and sven like this.

  14. #134

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Możesz spróbować zarezerwować bilety za mile na najdalszą możliwą datę w przyszłości. OIDP pierwsza zmiana jest w cenie, także jeśli cały czas będzie za wcześnie, tuż przed przesunąć na kolejną datę. Dopiero trzecia data będzie generować dodatkowy koszt.
    i to jest pomysł - dziekuje
    Ztof likes this.

  15. #135

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    i to jest pomysł - dziekuje
    Ale jest też chyba ważność biletu, rok od zakupu czy daty podróży?

  16. #136
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Pytanie - za co są podane mile dla upgrade'u?

    https://www.miles-and-more.com/pl/pl..._basic_01.html

    Za odcinek, za kierunek, za RT?


    Mam ok 110 000 mil i mój plan był taki, by poczekać na fajną ofertę na Premium do Tokio (bywało po 55k mil, wychodzi 2-jka + dziecko regularny bilet), niestety mało prawdopodobne, by kierunki azjatyckie były w najbliższym czasie wrzucone w oferty :/. Zastanawiam się nad spożytkowaniem mil, zastanawiam się nad wyższą klasą rezerwacyjną i dopłata milami, ale czy to się w ogóle opłaca?

  17. #137
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Już nie mogę edytować. Jeszcze jedno pytanie: czy przy upgrade za mile za dany lot dostajemy mile wg taryfy opłaconej, podwyższonej czy nic?

  18. #138

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Już nie mogę edytować. Jeszcze jedno pytanie: czy przy upgrade za mile za dany lot dostajemy mile wg taryfy opłaconej, podwyższonej czy nic?
    Opłaconej za pieniądze.

  19. #139
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Zastanawiam się nad spożytkowaniem mil, zastanawiam się nad wyższą klasą rezerwacyjną i dopłata milami, ale czy to się w ogóle opłaca?
    Opłaca się tylko jak ktoś inny płaci.


  20. #140
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    ^^ fakt, już poszperałem po taryfach i wyższa klasa w Y to w ogóle bezsensowna opcja. Za to nie najgorzej wychodzi P -> C, zwłaszcza, gdy segment w Y (klasa W) to ~1900zł, w P (klasa R) ~2800zł, C ~5500zł, a dopłata z P do C to 40000 mil (już się domyślam, że to jest cena za segment a nie RT jak dla tabeli z biletami nagrodami). Wychodzi prawie pod 7gr za milę, co jest w miarę przyzwoite (chociaż pozorne, bo nie dałbym pełnej kwoty za C, zwłaszcza jak jeden fotel jest dla 3-latki)

    Z tym, że przy lotowskich opłatach i podatkach P w promo za 55000 mil dawało zwrot rzędu 10-12gr .

Strona 7 z 18 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •